Mesh = pauperband.
Ik vind ze allemaal lelijk en helemaal met rechte endlinks en in deze combi een nachtmerrie.
Maar als ij het wel mooi vind doen.
Mesh = pauperband.
Ik vind ze allemaal lelijk en helemaal met rechte endlinks en in deze combi een nachtmerrie.
Maar als ij het wel mooi vind doen.
Horrible!
Maar als jij het mooi vindt, mag je van mij
Vind ik het mooi? Nee.
Vind ik dat je je daardoor moet laten tegenhouden? Driewerf nee.
Mijn smaak is het niet. Maar het kan wel hoor.
Ik zag deze draad gisteravond en twijfelde eventjes, ik zie de draad nu weer en ik zie dat bijna iedereen uitgesproken negatief is.
Ik vind het gaaf. Ik zou het nóg gaver vinden als de kast verguld was, maar ik vind het zo al gaaf. Met de goudkleurige wijzers, indices, datumvensterlijst en het goudkleurige opgelegde Seiko-logootje vind ik het een gave combinatie. Mooie knipoog naar vroeger. Ik vind het zeer cool.
Ik hoor dit muziekje erbij, vanwege het jazzy jaren '60-gevoeltje, en niet in de laatste plaats omdat het videootje zo mooi begint met de horloges van die twee mannen in beeld.
Persoonlijk heb ik niets met dergelijke banden (laatst wel een horloge gepast ermee maar al direct terug gelegd) maar ik hoef er ook niet mee te lopen.
Dus als het jouw ding is, sluit ik mij bij de meerderheid aan en zeg Doen.
Is het too much, is dan eigenlijk de vraag. Nee, ik vind het hem wel staan eigenlijk.
Probeer je het een dagje, dan heb je zelf een oordeel. Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt.
Ik had ook zo’n idee over mijn ‘gouden’ Seiko, maar vind het achteraf ook wel meevallen (mits ik lange mouwen, bij voorkeur een overhemd, draag).
Jouw mening is het belangrijkste bij wat jij doet.
Doen als je het zelf mooi vindt. Wat een ander ervan vindt lijkt me niet belangrijk.
Dit. Ik vraag ook wel eens adviezen om verschillende perspectieven te horen, daarmee mijn eigen beeld te verrijken en vervolgens zelf een conclusie te trekken. Til er niet te zwaar aan als iemand het wansmaak noemt oid, wansmaak of niet het is jouw smaak en zo zullen er zeker ook mensen zijn die je smaak delen.
Dus jongens en meisjes
de twee mesh banden rechts vind ik mooi omdat ze zo mooi aansluiten (en dus horen) bij de kast.
Ze stromen er uit als chokoladepudding uit die witte bips, G.
Goud? Prima. Mesh? Oké. Aansluiting aan kast… helemaal nix! Niet doen m.i.
Ontstijg de massa, gewoon doen !
Schitterende watch…maar de Mesch banden, ik heb er zo’n ongelooflijke pleuris hekel aan… de ontwerper/uitvinder van deze banden hoort in Parnassia thuis…
…
Op mesch vind ik dit horloge het mooiste wat er is. Maar goed smaken verschillen.
Word
Too much for my taste.
Het komt er zo onbeschaafd uit, maar inhoudelijk heb je gelijk
Dat muziekje past beter bij de Omegas die @denvro postte.
Bij de Presage/mesh combo zou ik eerder deze opzetten, al kan ik niet goed zien wat hij om heeft: