Ik heb niets dan goede ervaringen met Oris. Ik heb er drie gehad en alledrie niets op aan te merken en degelijk gebouwd.
Ik moet zeggen dat ik dit wel een leuk topic vind, ik heb Oris nu in een ander daglicht zien staan en ik heb een aantal hele leuke exemplaren voorbij zien komen.
Nee dat was alleen om eea in perspectief te zetten. De mensen die reutelen over de zogenaamde ‘enorme’ impact op het milieu van het F1 ‘circus’ moeten eens wat meer gaan lezen en nadenken. Ik ben overigens wel voor een maximale aantal pleziervluchten per jaar. 1x per 2 jaar is meer dan genoeg.
Daarnaast vind ik ook dat er een verbod moet komen op weggooi horloges zoals de MoonSwatch en dat er subsidie moet komen op horloges die minimaal 50 jaar meegaan zoals Rolex en Oris.
Doe maar niet. De Rolexen zijn nu al niet te krijgen, straks de Oris horloges ook niet meer😉
Als je daar ooit vanaf wilt, denk dan aan mij
Ik heb het even een tijdje aangezien, maar is er niemand die valt over de titel van dit topic? He-le-maal niemand!?
Het is óf niet te slijten óf niet aan de straatstenen kwijt te raken. Gloeiende!
In post 257 al.
Kak! Hulde voor de beste man
Kop / titel van dit topic is trouwens een contaminatie.
Zie mijn post van eergisteren …
Je kijkt wel op de marketing afdeling van Oris te werken. Dit is wat er in hun brochure staat, producten die lang meegaan! Daarnaast zijn ze inmiddels volledig klimaat neutraal en willen ze nog verder gaan. Ik denk dat de F1 niet echt meer in de huidige startegie past.
Ahaa! Daar komt de kat uit de zak!