Is rolex wel zo geweldig?

En hij is wat dikker, toch?

En hij heeft een heliumventiel, waardoor hij beter waterbestendig is.

En b.t.w.: ik vind Rolex toch wel een geweldige uitstraling hebben hoor. Eigenlijk alle modellen waar geen goud in zit kunnen mij wel bekoren. Mooi ook om de subtiele wijzigingen door de jaren heen in het ontwerp te zien. Voor mij een merk dat je als horloge-fanaat toch een keer gedragen moet hebben. En als het niet bevalt kun je vaak voor een goede prijs van het horloge afkomen.

Ik heb zelf een seadweller gehad!
Dat een sd een heliumventiel had dat wist ik, maar dikker?

Bram

Ja, dikker, echt waar…

een Seadweller met een leren band??
Ik persoonlijk zou dan voor een rubberen band gaan, (als die bestond) het is immers een DUIKhorloge niet?

Toch vreemd dat Marcello C wel een goede band kan maken. Dat hebben ze dan niet overgenomen van Rolex. (Het zou trouwns een erg slechte copie zijn als je naar de dial kijkt!!!)

Mvg Dennis.

Rolex is een merk met een grote geschiedenis en absoluut iets wat in een verzameling thuis hoort. Het enige nadeel is dat ze erg veel nagemaakt worden maar ja dat geeft ook wel weer het succes van het merk aan. Ik heb er twee en die gaan nooit weg. Een submariner en een explorer.

Mvg Dennis.

wat ik zo jammer vind aan rolex is dat de modellen zo simpel zijn, zodat ze makkelijk worden nagemaakt. Ik zie niet meer het verschil tussen een echte sub en een zogenaamde eta-immitatie. Hierom zou ik al nooit een rolex kopen. Ik ben 20, hierdoor zal dan toch niemand geloven dat mijn rolex echt is. Doe mij dan maar een panerai pam 111! Vind ik er overigens ook veel stijlvoller uitzien.

een panerai word net zoveel imitatie (helaas) aangeboden als rolex dus daar hoef je het niet voor te laten.

ja maar een echte panerai 111 is wel te onderscheiden van een neppe met zo’n unitas uurwerk

Nou er zijn imitaties in omloop waar zelfs het uurwerk opdezelfde manier bewerkt is. Dat zelfs een juwelier er moeite mee heeft en dat vind ik persoonlijk best wel eng.

Mvg Dennis.

je bedoelt dit?

http://www.aspire-eshop.com/product_info.php?manufacturers_id=42&products_id=844

Het wordt steeds asocialer. Volgens mij duurt het niet lang meer en zie je straks echt geen verschil meer. Heel eng

wie weet hoeveel somige forrummers al neppers in hun collectie hebben zonder het te weten ?

zeker weten mooie neppers,zo wil ik er ook 1 !

ja sorry hoor ik wil wel een neppe dikke klok erbij,leuk als je bv gaat witte thuis,dan zie je alle mensen kijken,en dan zeg ik ach een beetje witsel op dat klokkie,lekker belangrijk !

Inderdaad eng ja, zelf de pin waar de wijzers opzitten zit op de goede hoogte.

eerst kon je het altijd hieraan zien.

Floris schreef:

ja sorry hoor ik wil wel een neppe dikke klok erbij,leuk als je bv gaat witte
thuis,dan zie je alle mensen kijken,en dan zeg ik ach een beetje witsel op
dat klokkie,lekker belangrijk !

hahahahah:D

Even bij die Rolexen gekeken op die site, inderdaad behoorlijk goede imitaties, alleen het kroontje van Rolex is niet scherp genoeg (bij vele) , of het lettertype klopt niet helemaal. Maar een leek trapt er zeker in. Inderdaad om even (binnenshuis) te klussen is het wel handig.

Maar even voor de duidelijkheid… toch zeer aso om ermee te lopen: mensen die eerlijk een originele hebben gekocht worden raar aangekeken, alsof het een nepper is.
Zo duur is een originele nu toch ook weer niet ? een beetje tweedehands autootje is duurder, toch ?

Trouwens, geeft ook geen prettig gevoel, zo’n nepper, als je er een draagt heb je geen respect voor jezelf ! (er ook niet voor de mensen die een originele hebben) .

Je koopt toch ook geen Intertoys-Ferrari met een Opel-motor er in ?

mvg,

Het doet mij een beetje denken aan de tijd dat mobiele telefoons net nieuw waren en erg duur. Toen waren er ook nep-telefoons, er waren mensen die zo’n ding dan lekker in de auto tegen hun oor hielden, zodat andere automobilisten onder de indruk zouden raken! Vind ik zielig, net als met een nep-Rolex lopen, en als je gaat schilderen, waarom dan niet even je horloge af doen?

Ik zou juist denken wat een idioot die een echt horloge bij het witten omdoet. Zal dan vast wel een nepper zijn. (is mijn gedachte)

Mvg Dennis.

Zelfs de zwaanhalsregulator zit er nu ook op … of zouden er foto’s van een echte gebruikt worden om een nepper aan te prijzen :S

Ruud