Is rolex wel zo geweldig?

:)

hoe dan ook rolex wil ik toch een keer bezitten mijn vriendin heeft gister voor mij een het blad horloge’s gekocht(wat een schat he),achterin staat er 1 die mij wel aanspreekt blauwe plaat leder bandje het is een oyster perpetual datejust ,dit model spreekt mij wel aan echt een mooi klokkie vind ik het,kan iemand mij hier een prijsindicatie van geven??

rolex inkoopactie?

Een Rolex actie lijkt mij wel een goed idee.
Een datejust kost minimaal 3200 euro. Die met de witgouden lunette 3800, de nieuwe types kosten ongeveer 4200, die jij bedoelt is volgens mij de 116139 in witgoud: kost volgens de huidige lijst 12.620 euro.
Misschien dat je op een ā€œgewoneā€ ook een lederen band kunt krijgen.

Trouwens, geef mij zo’n vriendin, die kadootjes geeft, die van mij kost alleen maar geld ! haha

Ja, dat soort modellen bedoel ik.
Ik noem ook wel weer wat op :wink:

Niels

bloedgeil klokkie inderdaad. Ook geplaatst door een leuke winkel (onderdeel van het bedrijf waarvoor ik werk)

Nog even over die Panerai… Is die echt nep dan??? Ik kan het echt niet zien hoor :expressionless:

nou ik vind weer iets mooi en dan is het gelijk weer een dure witgouden rolex,ook 3200 gaat even niet ,willen dit jaar een huis kopen ,en die zijn duur in zuid-holland.

Ja precies, ik ga daar ook weg , snel verhuizen, kan ik weer een paar klokjes kopen! hehe
Maar, er zijn best wel veel goede datejusts van een paar jaar jong voor rond de 2200 bij de goede juweliers te krijgen, hoor
Ik kan me een herinneren een paar maanden terug uit 86 voor 1600, een nette,
Kijk anders even rond…

mvg,

ed

Ik heb net ff een echte vergeleken met deze neppe en je ziet wel degelijk verschil, kijk maar naar de blauwe letters ā€˜officine panerai’ op het uurwerk! Deze zijn veel te dik gedrukt. ook zijn ze nieteens volledig leesbaar, omdat ze te ver naar rechts staan. Op deze foto is dat niet goed te zien, doordat hij van de zijkant is gefotografeerd. Op andere foto’s kun je het wel zien.
Verder lijkt het aardig op mekaar.

foto van de echte achterkant:

foto van de neppe achterkant:

Nog een detail waar ze mee door de mand vallen, het serienummer, dat staat niet in een kader. Verder staat er op de nepper dat het een F-serie is, maar de F-serie had nog het oude gedecoreerde uurwerk.

Hoe dan ook, goed opletten.

Ruud

ja

jup

kijk 1600 is een interessante prijs!

Neuj. Niealtied.