Erg mooi horloge, en met een mooi verhaal. Zo is het een nog mooier horloge geworden.
Geniet van beide.
Mooi verhaal zeg! En het horloge trouwens ook. Dit lijkt me er eentje om nooit meer weg te doen.
Ik kan het altijd zeer waarderen als mensen naar hun ouders omkijken, je lijkt me een goeie kerel. Veel plezier met je nieuwe horloge en bijhorende mooie herinneringen
Het verhaal maakt de herinnering aan het horloge natuurlijk nog mooier. Mooi aandenken en mooi horloge!
Wat een mooi verhaal zeg. En wat een prachtig aandenken aan een reis die voor jullie beiden zo te horen heel bijzonder was.
Heerlijk verhaal! Koesteren dat horloge!
Wow, waardevol dit. Nu al een prachtige herinnering aan een onbetaalbare reis.
Heel mooi verhaal en mooi aandenken (ook voor in de toekomst)!
Onbetaalbaar, koester het:slightly_smiling_face:
Dit is een nieuwe aanwinst met een gouden randje!
Pracht verhaal en dito horloge. Geniet er van in gezondheid.
Prachtig
Mooi
Mooi verhaal en aandenken aan deze speciale reis.
Bedankt allemaal voor jullie mooie reacties. Ik koester dit horloge, heb nog geen goede schroevendraaier om de band op maat te maken bv. Maar dit ga ik snel regelen. Daar was nl. Geen tijd meer voor op het vliegveld, moesten boarden. Ik koester, ook zonder dit horloge, mijn oude vader en de herinneringen die we samen gemaakt hebben. Dit mooie horloge is de slagroom op de taart.
al was het horloge pimpelpaars met groene stippen geweest, de herinnering maakt hem perfect !
Een prachtig verhaal en bijhorend horloge! Ik kan me voorstellen dat de Oris nu met stip je lievelingshorloge is.
Geweldig.
Dat zijn de momenten om te koesteren.
Een onbetaalbare herinnering in de vorm van een geweldig horloge, prachtig!