Israël reis met vader en mooi aandenken.

Geweldig! Super ervaring en super horloge. En beviel Israël ook nog een beetje?

1 like

Erg mooie Oris. En mooi aandenken!
Ik ken die shop op het vliegveld. Goed geprijsd daar. Maar ben je in Jeruzalem nog in die fancy outdoor mall geweest? Daar verkopen ze ook taxfree en met extra flinke korting.
Hoe dan ook. Mooie afsluiting van een mooie reis.

2 likes

Heb zoveel mooie ervaringen in die 8 dagen in Israël gehad. Teveel om op te noemen!
Nog even langs de Rolex dealer geweest en een andere juwelier met Omega, Longines etc. die hadden liever niet dat ik foto’s maakte, heb dat eerst netjes gevraagd. En respecteer dat natuurlijk. De zwaar bewapende politie en militairen op straat is ook een aparte ervaring. Vliegen met El Al helemaal! De veiligheidscontroles zijn erg streng. Maar misschien niet iets voor een horlogeforum om over te hebben. Ik heb nog een prachtig verhaal met foto’s. Mijn vader wilde nl. Graag een horloge kopen met Hebreeuwse wijzerplaat. Natuurlijk hebben we dat gerealiseerd. Ik maak deze week nog foto’s van het betreffende horloge en maak dan een nieuw topic met foto’s van het winkeltje en de trotse eigenaar cq. Horlogemaker. Ook een schitterend verhaal.

5 likes

Heel mooi, leuk verhaal, geweldig aandenken!

1 like

Ben ik geweest! Langs de Rolex dealer etc.

Bedankt voor het delen van dit hele mooie verhaal. Super dat je dit samen gedaan hebt met je vader. Koester de herinnering. Mooi horloge maar dat vind ik ondergeschikt aan het bijzondere verhaal. Koester je relatie, de reis en het horloge.

1 like

Geen mooier aandenken als een horloge! Veel draag plezier. (prachtig horloge!)

1 like

Als je in het luxe winkelcentrum in Jeruzalem een mooi horloge koopt dan krijg je een tax refund formulier mee voor op de luchthaven. Dat heb ik met de sieradenset van mijn vriendin gedaan. Kon kiezen in cash teruggave in Sjekel, euro’s of dollars. Je krijgt 17% terug van het aankoopbedrag. Ik denk zelfs dat het loont ff heen en terug te vliegen. Transavia vliegt er ook op. Paar dagen Jeruzalem en met een dikke korting een mooi horloge scoren. Moet je wel langs de douane op Schiphol natuurlijk. Gisterenavond stond er geen personeel, konden gelukkig zo doorlopen. Had mijn aankooptasje al achtergelaten om er niet te snel uitgepikt te worden. Mag niet, kan wel.

3 likes

Mooi horloge, geweldig verhaal en een fantastische vader! Mooi, dank je wel voor het delen.:+1:

1 like

Klopt. Als je geen horloge met giga doos koopt, zoals de Speedmaster valt het niet te veel op.
In jouw geval was het verhaal mooier dan het horloge :+1:

1 like

Erg mooi verhaal, leuk om te lezen!
En…, een zeer mooie Oris als aandenken :ok_hand:hele goede keuze m.i. :+1:
Geniet ervan

2 likes

Geweldig verhaal, geniet er samen zoveel mogelijk van in goede gezondheid! Top keuze!

1 like

Prachtig verhaal en een hele fraaie Oris. Mooi aandenken aan een overduidelijk geweldige ervaring :+1:t2:

1 like

Mooi verhaal en horloge. :+1:

1 like

Mooi horloge, en een nog mooier verhaal wat me raakt.

1 like

Top. Daar doen we het voor. Leven en laten leven! Prachtig verhaal en dito horloge! :beers:

1 like

Mooi, mooi, geniet van dit horloge, :+1:

1 like

Prachtig horloge en aandenken!
Maar vooral een onbetaalbaar horloge voor in je collectie met bijbehorende herinneringen! :blush:

2 likes

Wat een mooi verhaal!

1 like

Ontroerend verhaal en een mooi horloge. Mijn vader heeft die leeftijd niet mogen halen en deed grote rezien in zijn laatste jaren met mijn moeder. Ze zijn er allebei niet meer. Fijne herinneringen, koester ze!

3 likes