Israël reis met vader en mooi aandenken.

Zoals ik het heb gelezen is die 577 ook weer los te krijgen. Maar bedankt voor de tip!
Ga nu ff míjn auto naar de garage brengen, krijgt onderhoud. Breng m nu want alleen als ie koud is ( morgenochtend dus als ie daar vannacht achter het hek heeft gestaan) wil de cruise control niet aan. Als het interieur opwarmt wel. Dat hadden ze nog nooit gezien, vandaar. Kan het nog in de garantie laten maken dusse… en krijg een auto mee. ( Lekker interessant in dit topic :roll_eyes:)

1 like

Dit zijn de allerbeste horloge aankopen. Wat een prachtige herinnering! Nooit meer weg doen en met heel veel plezier dragen. Geniet van het horloge en de herinneringen aan een prachtige reis met jouw vader.

1 like

Zoals een bekend CC maatschappij eens zei…

Tickets naar Israël €1200
Georganiseerde rondreis €1500
Oris duik horloge €2000

Een prachtig aandenken om je pols aan een onvergetelijke tijd met je vader. Priceless.

1 like

Prachtig! Laat ie nou betaald zijn met een Mastercard…

1 like

Komt die slogan wederom weer uit…

En vergeet niet over een poosje eens met je ouwe ergens een hapje of koppie koffie te doen en samen vakantie foto’s terug te kijken.

Misschien nog met wat andere foto’s, zoals toen je klein was en hij jou op sleeptouw nam, e.a. bijzondere momenten.

En vergeet dan niet die Oris te dragen :wink:

3 likes

Mooi horloge, maar eigenlijk is dat niet zo belangrijk. Pracht verhaal!

1 like

Ik zou het bij 222 houden. Ik heb zelf 243 en dat gebruik ik alleen héél zuinig (met een tandenstoker een minidruppeltje). Anders moet je flink stoken om het weer los te maken. Met wat 222 gaat het echt niet uit zichzelf zomaar los.

http://www.loctite.com.au/aue/content_data/311083_7129_Application_Wall_Chart_V10.pdf

1 like

Mooi horloge om straks ook weer door te geven.

1 like

Hoi Michiel,

Mooi verhaal! Geweldig om samen met je vader zijn laatste wens in vervulling te laten gaan. Terwijl je overal over nagedacht had, zoals je partner, aankomende kosten en je collectie, biedt je vader iets moois aan. Echt een fantastisch verhaal achter je nieuwe aankoop. Een verhaal om nooit meer te vergeten en iets van onschatbare waarde.

Erg veel draagplezier, en het is natuurlijk te hopen dat je, zeker samen met je vader, nog lang mag genieten van het horloge!

2 likes

Een geweldige ervaring en een prachtig horloge.

1 like

Fantastisch verhaal en een schitterende aanwinst die met dit verhaal van onschatbare waarde is. Nóóit meer weg doen en koesteren!

Ik ben afgelopen mei met mijn opa van 84 ook een week naar Israël (Jeruzalem) gegaan. Hij is ook erg door het land gefascineerd en is er al een paar keer eerder geweest. Hij wilde er graag nog een keer heen en had mij op een vergelijkbare manier dan ook mee gevraagd. Unieke ervaring en een herinnering van onschatbare waarde.

1 like

Prachtig verhaal in eerste instantie al om zo’n reis te maken met je vader. En een nog mooier gebaar vanuit hem mbt de Oris! :+1:
Iets om nooit te vergeten, en een horloge met onschatbare waarde voor jou.

1 like

Gaaf zeg! Ook lief van jou! Koesteren zo n opa.:pray:

Prachtig verhaal met ditto horloge. Ze zeggen wel eens dat je beter je geld kunt investeren in herinneringen dan in spullen. Dat heb je hier even heel mooi gecombineerd!

2 likes

Mooi verhaal, met dito watch.

1 like