Okay Klokkengek, ik heb dan denk ik toch iemand anders voorgehad.
Mijn verontschuldigingen.
Geen enkel probleem Crooner!
Overigens vind ik Pontiac wél een heel leuk merk en daarom heb ik er ook enkele.
Gisteren de juiste maat schroevendraaier gekocht en vanmorgen op maat gemaakt. Dragen dus deze knaller. Nogmaals bedankt voor jullie likes en mooie antwoorden in dit topic.
Zo’n ongelofelijke verzameling is het niet hoor. Ben je niet in de war met iemand anders? Er zijn er meer met Pontiac. @Maurits misschien?
Wie weet. Maar die lijkt toch wel een stuk minder op Klokkengek
De herinneringen en horloge priceless!!
wat een goed verhaal zeg, heel veel mooie draagtijd gewenst met aandenken aan je pa.
Top klok, mooie kleur ook, is dat een sunburst dail? kan het niet zo goed zien.
Mooie sunburst ja, deze foto is binnen genomen en de zon scheen hier niet vandaag. Heb wel van anderen de sunburst gezien.
Geweldig, mooie herinnering!
Ik adviseer bij geschroefde schakels een drupje loctide/ lock bond te gebruiken. Deze kanjer wil je niet kwijtraken…
Da’s wel een goed idee. Heb al regelmatig gelezen dat de Oris schroefjes fabriek uit al vastgezet met lijm en moeilijk los te krijgen daardoor. Heet water, föhn als tips gezien. De schroefjes van mijn Oris waren niet gelijmd. Heb ze goed aangedraaid, vast is vast. Trouwens, nou ben ik pietje precies hoor, het valt je toch wel op als je schroefje een stukje uit de band steekt?
In mijn ervaring merk je dit soort dingen altijd te laat…
Drupje lijm om losraken te voorkomen is voor mij daarom een No brainer. Maar ik snap dat je 'm zeker in het begin om de haverklap inspecteert
Allemaal lijmen dan? Ook degene die nooit losgedraaid zijn?
Ik doe dat wel ja. Elk schroefje kan door een beetje frictie/ beweging op den duur losdraaien. Maar ik zou zeker de door jouw aangedraaide schroeven meepakken.
Eerlijk is eerlijk de ene band is de andere niet (lengte schroefdraad o.a.)
Ok. Better safe than sorry hè? Meteen de SMP schroefjes ook maar meepakken dan!
Dat is mijn idee, wellicht dat iemand daar anders over denkt
Ik ben het gaan doen nadat ik een horloge richting de grond zag gaan door een losse schroef. Richting het tapijt dat gelukkig wel, zelfs de schroef vond ik terug.
Heb even snel bij Locktite gekeken. Denk dat de 577 zeer geschikt is als ik de eigenschappen zo lees. Freubelen maar!
Ik gebruik lock bond van Bison, zolang je maar in elk geval geen permanente variant gebruikt…