Ik zoek ook zoiets maar dan in +/- 40mm
Zojuist een CWC gekocht via EBay voor een mooie prijs. Verkoper genaamd the_long_firm heeft er meer. Ze zijn geserviced en hebben een nieuw glaasje.
Hé… ik ook…
Die PRS-10 wordt een St Juttemis-project ben ik bang
Ook van hem toevallig?
One & the same…
Grappig, gisteravond besteld met groene strap. Is vandaag verzonden.
Ik ook exact een groene en gisteravond besteld haha.
In mijn diensttijd ('93-'94) diverse Engelsen met zo’n CWC ontmoet maar toen vond ik 'm maar zozo. Maar nu steeds gaver! Zelf liep ik toen met dit Swatch-duikertje rond.
(plaatje van internet)
Oeh, ziet er ook goed uit. Kan je er meer over vertellen?
Hehe, niet veel… Na een jaartje was ie behoorlijk gekrast en begon het bandje in te scheuren. Omdat ik toen nog niet zo into watches was, heb ik 'm gewoon weggegooid toen het batterijtje op was denk ik.
Wel was het een enorme herriebak: TIK TIK TIK maar dat schijnt zo te horen bij die generatie Swatches. Oja , de LT vond 'm ook gaaf want die kwam steeds op mijn pols kijken hoe laat het was
Staat KNIL op de achterkant? Ontzettend gaaf horloge, ben jaloers!
Ja. Geleverd in augustus 1945 aan de Britten en daarna door KNIL gebruikt. Zouden minder 20 exemplaren van bekend zijn
Vet zeg!
zag hem al op het mwr forum voorbij komen
Ehhhhh met alle respect. Een militair horloge van kleine snit volgekalkt met allerlei teksten en logo’s. Het ziet er niet uit. Echt niet
???
Dan snapt u het klaarblijkelijk ook niet
Tja kijk maar eens goed naar die wijzerplaat. Wat een berg tekst op zo’n klein klokje. Lol:rofl:
Ehhhh, grappig??..of uitlachen?? Aparte reactie