Valt wel mee hoor. Er staan vaker logos en teksten op een horloge. Eigenlijk op vrijwel elk horloge… maar bedankt voor je enorme informatieve toevoeging aan het militaire topic.
Heeft even geduurd maar de Hamilton is eindelijk gearriveerd. Een exemplaar dat lekker volgekalkt is met cijfers Wel even wennen aan de 34mm diameter.
Graag gedaan
Grappig. Ziet er gewoonweg een beetje apart uit zeg maar…
Deze heb ik ook alleen dan van Spera, nooit een soortgelijke tegen gekomen maar ze zijn er dus wel.
Ook met KM logo etc? Ben erg benieuwd. Kun je een foto posten?
Ja zie onderstaand. Is natuurlijk andere chrono maar ook een uitgave van KM. Ik begreep dat deze werden uitgegeven aan beste kadet van een lichting maar je kan er niets over vinden.
In achterzijde staat een nummer gegraveerd. wat van uurwerk zit er in jouw Elka?
Welke verkoper is dit?
Volgens mij zijn ze allemaal al verkocht. Hij had er een aantal.
https://m.ebay.nl/seller?sid=the_long_firm&nav=ORDER_DETAILS
Looking good! Zat er bij jou ook een extra batterijtje bij? Mijn nato zat nog in verpakking en er zat folie op het glas. Ben erg tevreden.
Je kreeg die op de andere er niet meer af?
Goeie deal heren, gefeliciteerd!
Ja, dat allemaal! Origineel Seiko-batterijtje erbij. Nato gesealed, horloge ook netjes verpakt.
Jouw wijzers zijn mooier maar ik wilde persé eentje uit 2006 omdat ik diverse reviews heb gezien waarin ze als uitermate accuraat werden beschreven.
Ook errug blij
Sorry, Precista PRS-18-Q zit vergroeid op links.
#metoo!!!
Ik ben sinds kort een trotse eigenaar… Vanavond even een foto schieten