Issued militaire horloges topic

@Batossai, @Galf, op mp staat er een uit ‘89 maar verkoper wil er 150 voor hebben (contact gehad, is vaste prijs maar gaat ook niet hard weg…eerst voor 160 en van de week opnieuw erop). Zou die ook uit dezelfde partij komen? Hij zegt dat ‘plexi perfect is’. Lijkt op het verhaal hierboven…

2 likes

Ook via die ebay-partij?

2 likes

1989 is mijn geboortejaar. Die zou ik ook wel graag willen hebben.

Er is een andere Britse verkoper die partijen inkoopt en verkoopt. Eerst ook via Catawiki, en nu alleen via EBay. Denk dat ze bij hem afkomstig zijn. Allemaal geserviced en exact zoals die van ons.

Is dat de partij die hierboven werd genoemd? Maar eens in de gaten houden, leuke horloges dit!

Die op mp (uit ‘89 dus) staat er nog…

Edit: als je daardoor van die van jou afmoet… :pray:t2:

1 like

Nee, een andere verkoper. Bij hem zijn ze ook een stuk duurder.

Ik heb die van mijn van @anon50762135EV overgenomen!

2 likes

@Robinp, ik ga het blauwe gedeelte maar wat beter in de gaten houden…benieuwd naar je foto’s!

@Batossai, heb je eventueel een link naar die verkoper?

2 likes

Volgens mij hebben wij bij the_long_firm gewinkeld. Ben erg tevreden over communicatie en afhandeling.

2 likes

Da’s toch die toko van die fakes?

2 likes

Hieronder de link. Hij heeft veel verschillende modellen te koop staan. Eerder een CWC van hem gekocht en dat ging ook goed.

https://m.ebay.nl/sch/i.html?sid=haldancoln&_pgn=1&isRefine=true

3 likes

Valjoux 23

1 like

Blijft lachen die teksten groter dan de cijfers. Zouden die militairen nou echt het logo belangrijker vinden dan de tijd. Kijk beste vijand ik heb een CWC​:joy::joy::joy::joy::joy:

Uploaden…

Uploaden…

Ff twee snelle foto’s!

Heb je nooit van je moeder geleerd dat wanneer je niks zinnigs te zeggen hebt je beter je mond kunt houden? :grin::wink:

4 likes

@Woutje

De cijfers zijn groter dan de letters hoor. Volgens mij zit jij 24 uur per dag aan de alcohol. :open_mouth:

2 likes

Nope

1 like

Dan kan ik je niks kwalijk nemen! :grin:

DW-6600 van Ome Defensie gekregen.
Strap adapters, Zulu strap, bullbars, blacked out lettering en olie gevuld. Alles naderhand gedaan, olie voorkomt beslaan bij ijskoud water/nare weersomstandigheden.

12 likes

En dit is nu dus wel een zinvol militair horloge. Gewoon functioneel en oersterk. En ja hier hier lopen onze jongens mee.

Lekker ding hè, die Precista!

2 likes