Issued militaire horloges topic

Ik ook, mooi exemplaar heb je !
Ik zoek nog een benrus type 2 maar die zitten bijna altijd in de USA en importkosten maken het een duur verhaal.
Hier mijn Adanac`s uit 86, 88 en 90.

11 likes

Baas boven baas :ok_hand:

Mooie vondst Ward! Gefeliciteerd.

1 like

Ik ben de procedure door om aangenomen te worden bij de NATRES. Als brildrager krijg ik al wel een bril van defensie. Mijn eerste issued bril dus, milspec (:stuck_out_tongue_winking_eye:). Nu op zoek naar een bijpassend horloge voor tijdens de dienst, want NL-leger heeft helaas geen horloges om uit te delen.

4 likes

Dankjewel, ben er erg blij mee! :grin:

1 like

Absolute aanrader, deze boeken!

Seiko 7a28 RAF uit '88

14 likes

He ik heb niet meer de enige op het forum :wink: Nice!

2 likes

Ha thanks, was al een tijdje naar deze op zoek en nu eindelijk binnen :raised_hands:

Voor nu ook even verzadigd qua militaire chrono’s (RAN, RAF en BAF in de collectie), langzaamaan op zoek naar een mooie duiker :grin:

2 likes

Ik had het speciaal vorig jaar een prioriteit gemaakt gemaakt. Was het nu met de Brexit lastiger?

Jazeker, er komt sinds de Brexit een behoorlijk bedrag bovenop de aanschafprijs, zonde want er waren mooie spullen te koop in de UK. Nu een stuk minder aantrekkelijk. Ook voor kleine aankopen erg jammer vanwege de inklaringskosten.

1 like

Sinds vorige week in mijn bezit, Hamilton MIL-W-46374B uit 1978.

15 likes

Mooi basic horloge. Ben je niet bang dat de perlon band de achterkant van je horloge gaat beschadigen ? Heb ik zelf wat vervelende ervaringen mee.

1 like

Heb het horloge niet meer. Topic is alweer 4 jaar oud, maar nee ben daar nooit bang voor geweest.

Ha mooi topic uit de oude doos.

Hier mijn military issued Breitling.

21 likes

Ik was te laat. Erg mooi, het is je gegund :ok_hand:

1 like

10 likes

Ik mag ook weer meedoen hier:

Nu zelfs drie😅

Heb niets hoeven betalen qua inklaring :muscle:t3::sweat_smile:

16 likes

Ik mag ook weer meedoen. Een Benrus uit aug 1966. Gekocht in een antiek winkeltje in de USA en in ere hersteld door @Tokes

26 likes

Wauw die ziet er schitterend uit! :clap:

1 like