Issued militaire horloges topic

Gave vondst! :+1:

1 like

Als dat geen mooi souvenir is. :+1:

1 like

Heel tof deze :+1:t2:

1 like

Dank je :pray:t2:

1 like

41 Jaar militair geweest, helaas nooit een horloge gekregen van HM/ZKH, maar dit zelf gekochte klokkie was mijn trouwe metgezel de laatste 20 jaar in het donkere dierenbos en op missie:

15 likes

Ik zit pas op de helft van die tijd maar ik hoef dus niet aan valse verwachtingen te doen als het gaat om door de dienst verschafte klokjes haha xxxx

2 likes

14 likes

@daymio
Er komt straks 3 miljard per jaar bij, maar niet voor jou en mij, vrees ik. Nog steeds geen nieuwe CAO.

1 like

Ik ben er al even uit, maar geen cao is belachelijk.

1 like

Ikke al geruime tijd met pensioen, dus zoek ik nu zelf maar een Vertex :joy: :joy:

1 like

@gvr55
Ik ben sinds 1 jan 2019 met FLO, dus val nog onder de CAO tot pensioenleeftijd. Altijd nog beter dan het niet indexeren van pensioenen.

3 likes

Jammer dat je geen boodschappen kunt afrekenen met idealen of loyaliteit dus dan toch maar hoop houden op een nieuwe/goede cao.

3 likes

Komt allemaal goed jongens, we doen het toch voor Koning(in) en vaderland toch :+1:

3 likes

Maar als je ècht je nek hebt uitgestoken is het wel bitter als een cao een paar jaar blijft hangen of je pensioen never meer wordt geïndexeerd.

3 likes

Ben ik het volledig mee eens !

1 like

Ik zit nu net 30 jaar bij Defensie als militair :wink:

1 like

@Roger_R Dan ben je mooi onderweg, mooi beroep. Ondanks gebrek aan CAO.

1 like

Nog 58 loonstrookjes dan FLO :innocent:

2 likes

@Roger_R
Het is voorbij voor je het in de gaten hebt, veel plezier!

2 likes

Na 37 jaar ook de muts aan de wilgen gehangen. Ben er hoegenaamd helemaal niet rouwig om!

2 likes