Raar, lijkt of hij de foto’s niet plaatst
Hmm, balen. Nog steeds niet.
Wij zien gewoon de foto’s hoor
Raar, ik zelf niet!
Horloge ter ere van 50 jarig jubileum. Niet issued uiteraard maar eigen aanschaf. Het horloge op de foto is mijn exemplaar. Alleen te koop voor (oud)leden. Totaal 95 stuks. Zijn allemaal verkocht.
Voorzijde staat de wapenspreuk van de eenheid. Achterzijde logo en uniek nummer.
Bij aanschaf mogelijkheid om te kiezen tussen oyster en jubilee. Daarnaast extra rubberen band met sluiting.
Overigens de tweede keer dat dit gebeurt. In 2020 was er een Breitling Superocean in een oplage van 40 stuks.
Naar aanleiding van de post van @Realworldwatchguy over zijn prachtige Heuer van de Belgische luchtmacht
Ik zag deze passeren, lijkt een limited editie van de Omega 300 diver voor de speciale eenheden die de Franse Olympische spelen hielpen beveiligen.
Een issued horloge topic dan ga ik jullie hier ook vervelen met mijn lotje Issued broad arrow.
De CWC G10 is inmiddels verkocht hier op het forum.
En de Hamilton staat momenteel in het blauw.
Wie is er bekend met MWC?
Ze pretenderen “A Leading Issuer” te zijn van militaire horloges. Maar ik zie alleen slappe aftreksels van andere merken als CWC.
Op hun site staat dat ze zijn opgericht in 1974 in Zwitserland. Op de site verwijzen ze naar military-watches.net. Op iedere pagina van die site staat wel ergens MWC tussen andere namen gefrot.
Maar hebben die überhaupt ooit 1 militair contract gehad?
Of is dat gewoon een misleidende propagandasite?
In de stijl van Joseph Goebbels als je de leugen maar vaak genoeg herhaalt, zullen mensen die uiteindelijk toch geloven.
He gaaf een Radiumkleurige leren nato dat is wel een vet idee!
Ik ga morgen eens graven in mijn bandenbak.
https://www.watchuseek.com/threads/why-is-mwc-so-despised.497876/
Indien de link niet mag, laat het me dan weten aub.
Meer mensen die dat gevoel hebben en dat dus al tientallen jaren.
Tsjah het is dus blijkbaar toch een succesvol bedrijfsmodel.