Erg gaaf!
Als ik een chrono zocht in deze prijsklasse zou ik deze zeker ook overwegen.
Groeten,
Noel.
Erg gaaf!
Als ik een chrono zocht in deze prijsklasse zou ik deze zeker ook overwegen.
Groeten,
Noel.
Inderdaad , nu ik de eerste foto opnieuw bekijk zie ik het ook
Ik ook, deze wordt het dus sowieso niet.
Smaken verschillen. Ik vind deze mooi, stoer en een prachtige band. Je moet de iwc zelf dragen dus mooi vinden niet omdat anderen hem mooi of lelijk vinden.
Ik zit trouwens op het puntje van Mn stoel. Volgende week komt deze binnen😀
Altijd als iemand vraagt mee te denken met het wel/of niet aanschaffen, worden er allerlei alternatieven afgevuurd. Grappig; noem het betrokkenheid of pushen van de eigen favorieten. Maar of de vraagsteller er iets aan heeft?
Hangt er vanaf hoe je de vraag interpreteert van de TS…
Misschien komen de andere leden wel met een alternatief waar de TS niet aan had gedacht en/of andere lezers mee geholpen zijn. Dus ik denk dat het helpt.
Maar voor de zekerheid ook nog het simpele antwoord:
Wat ik vind? Dat doet er bij de keuze van de TS niet toe.
Mijn overwegingen? Welk kleur bandje ik op een bepaald horloge in bestelling zou willen.
Geintje met een seintje: dit maakt het forum toch juist leuk?
Iconische IWC, dat zeker.
Doppelchrono is als complicatie natuurlijk interessant, maar de praktische waarde is beperkt.
Volgens mij is de doppel wel een stuk dikker (hoger) dan de gewone Flieger Chrono. En ik geloof dat een beurt voor doppel nog weer duurder is.
De doppel voegt voor mij esthetisch niet genoeg toe ten opzichte van de gewone Flieger Chrono (zelfde doorsnede, zelfde wijzerplaat, zelfde band).
Kortom, ik ben geen fan van de 3713.
Eens, maar de opmerkingen rondom scherpte kas en aansluiting band zijn zeker nuttig. Als TS weet ik uiteraard dat er alternatieven worden aangedragen echter uiteindelijk koop ik wat ik zelf mooi vind.
Soms komen er toch inzichten die jezelf nog niet had gezien.
Topic mag dicht. Gisteren een interessante pb ontvangen aangaande een horloge waar ik al een tijdje naar het kijken was maar nog niet de juiste van kon vinden. Wordt na mijn vakantie vervolgd!