Vandaag onverwacht de 2013 IWC Ingenieur 3239 gepast en hij maakt alvast veel kans om mijn volgende horloge te worden. Draagt door zijn geringe dikte zeer comfortabel en de afwerking is fenomenaal.
Zijn er hier mensen die deze klok in bezit hebben of er een ervaring/mening over hebben?
Ervaring helaas niet. Aantal keren gezien maar niet om de pols gehad. Een mening heb ik zeker: prachtig horloge! Ik ben gek op dit type kastvorm, een van de redenen waarom ik nog steeds erg blij ben met mijn stowa seatime. Deze ingenieur is voorlopig niet binnen mijn bereik, maar ooit… :).
Laat ons weten of deze het wordt! Welke andere horloges zijn in de running?
Persoonlijk ben ik meer van de dress-watches van IWC, zoals de Portugieser.
Dit model is anderzijds wel mooi, wat rustiger en meer “under the radar” denk ik…
De band vind ik persoonlijk wel wat hebben…
Ervaring ? , nee maar weet dat IWC wel prima kwaliteit is…!
Sowieso mooie klok (tu)
Heb deze laatst om mn pols mogen doen bij ACE.
Schitterend horloge en staat hoog op mn shortlist.
Ervaring met IWC?
Elk horloge kan kapot. Ook IWC.
Maar als merk voortreffelijk en heerlijk dragend. Niet te flashy, meer ingetogen.
Je draagt het voor jezelf en niet voor een ander…zoals t heurt dus
Echt een geweldige klok. :} Ik zou hem zeer graag willen en zo mijn 16570 er op inruilen. Ware het niet dat de prijs echt te spectaculair hoog is.
Maar wie weet…
nee, ETA is prima. Alleen die prijs voor het
horloge is wel erg duur als er een basic uurwerk
in zit.
Een door IWC verbeterd Eta uurwerk. Ik denk dat deze gewoon van het zelfde niveau is als een vergelijkbaar Rolex uurwerk. En ook gewoon binnen cosc normen loopt.