Aangezien ik wel weer een pilotenhorloge met (bij voorkeur) een ETA 2892 uurwerk wil, is mijn keuze gevallen op de IWC mark XVIII, ondanks dat deze zwaar overpriced is
Maar nu komt het dilemma: ga ik voor de zwarte die wat authentieker over komt, maar wel iets saaier is, of de schitterende blauwe kleine prins, met het lelijke datumvenster ?
Sowieso met stalen band. Leer kan er later bijgekocht worden.
Beide hebben plus en min punten, maar bij mij is het 50/50
De blauwe 100% … ik heb hem gehad en zou hem graag eens terug zien in mijn collectie.
De blauwe dial icm het dubbel ontspiegeld glas, daar raak je niet op uitgekeken
Ik kwam later, toen mijn prince al vertrokken was, achter dat de stalen band echt prachtig is en uiterst comfortabel
Ik heb in het verleden al eens een IWC gehad, en ondanks dat die ook overpriced was, mis ik hem nog steeds. Ieder horloge heeft voor- en nadelen, maar ik vind ze echt supermooi (ben al wezen passen), en om nu alleen maar Rolex en Omega te bezitten wordt ook saai.
Blauw! Maar wat mij stoord aan dit model is de plaats van de datum. Te ver naar binnen. Niet mooi in lijn met de cijfers. Komt waarschijnlijk door een te klein uurwerk?
Mooi maar 1k duurder, met een nylon bandje en dan zit je opeens in OP39 prijsklasse, en dat is echt te gortig voor een ETA 2892.
Ik ben verliefd op de Mark XVIII, maar ben niet helemaal gek.