Vanaf het begin toch erg gecharmeerd van dit horloge en ook hier al regelmatig voorbij zien komen. Echter zo jammer van de plaatsing van de datum.
Als die datum nu gewoon iets beter was uitgelijnd, dan zou het al zoveel beter zijn.
En wellicht zonder datum nog beter:
Wat mij betreft de zoveelste gemiste kans van IWC. Blijft een mooie verschijning, maar had, wat mij betreft, nog veel mooier kunnen zijn. Wat vinden jullie?
Eens mbt de plaats datum. Ik heb deze gehad en stoorde me ook aan het gebrek aan symmetrie. Ook de witte schijf is een misser.
Wel een comfortabel ding verder.
Een slecht uitgelijnde bezel of de centrale chrono wijzer die niet PRECIES in het midden van de 12u marker staat zijn voor mij slapeloze nachten , maar ik kan me hier ook niet echt druk om maken
Vriend van me heeft dit horloge, erg fraai en tevens een gezellige prijs (relatief…)
Dat is voor mij ook de reden dat ik heel de xviii reeks links heb laten liggen. Prachtige horloges, maar van dat ene detail zou ik ook gek worden denk ik. Hoewel het er op foto’s altijd uitvergroot uitziet natuurlijk…
Vandaar mijn keuze voor de xvi: die datum staat ook teveel naar binnen, maar het is slim opgelost door de markers te verlengen -> veel meer symmetrie
Voor dit geld mag je verwachten dat hier meer over nagedacht wordt. Lijkt inderdaad het gevolg van de standaardmaat van een uurwerk en dus puur een geldkwestie. Jammer.
ben al lid sinds 2003 maar er een tijdje uit geweest bij dzvl. Ging mij er meer om dat ik me soms verbaas over hoe mensen zich druk kunnen maken over niets.