Nee, hoort geel te zijn.
Geen vraagteken wat mij betreft.
Nee, hoort geel te zijn.
Geen vraagteken wat mij betreft.
Zo dan;-)
Als ik hele mooie horloges wil zien dan scroll ik altijd even door dit topic, prachtig al die IWC’s. Sinds een kleine twee weken heb ik, een voor mij, verse Ingenieur 3239. Ik vind het een geweldig mooi en comfortabel horloge. Meestal draag ik iets groter maar de diameter van 40 mm en 10 mm dik bevalt mij tot op heden uitstekend.
De kast en band zijn echt heel mooi afgewerkt. De band is met twee tandenstokers op maat te maken. Ook deze Inge is erg goed gereguleerd, en de positie lijkt daarnaast vrijwel geen invloed op de gelijkloop te hebben. Met andere woorden; na twee weken ontzettend blij met dit horloge. Het draagt heerlijk, is mooi, en ik kijk er niet alleen voor de tijd naar. Plaatje;
Mooi ook hoe de band aan de kast gemonteerd is;
Bedankt voor het kijken en een mooie tijd!
Schitterend.
Prachtig ding hoor, die band is een kunststukje op zich.
Ook het verstellen van de lengte is een fluitje van een cent met die twee pennetjes.
Super veel plezier ervan.
Grtn Leen.
Klopt. Ik hoefde de band niet te verstellen, maar heb dat voor de lol met twee van die houten tandenstokers/partyprikkers geprobeerd. Man, ik kon bijna niet stoppen🤣
Normaal zitten er in een klein etuitje twee goudkleurige metalen pennetjes in de doos.
Neem aan dat die er ook bij zaten?
Grtn Leen.
Klopt, die zaten nog maagdelijk in hun etuitje en heb ik daar maar laten zitten.
Denk iik ook al een tijd aan, maar dan met zwarte plaat. Prachtig horloge
Ik ben niet echt een IWC fan, maar deze Ingenieur is echt top! Die zie ik mezelf ook nog wel eens bezitten.
Ik zou de 3239, in welke uitvoering dan ook, zeker een keer proberen bij een dealer. Hij is echt heel gaaf. Plaatje; (not mine)
Cheers!
Mijn Spitfire chrono IW3706 is in de verkoop vanwege een nieuwe liefde maar wat een Topklok !!
En wat wordt de nieuwe liefde?
Deze combi is wel stoer.
Welk type is dit en is een rubberen band origineel ?
IWC Ingenieur Mission Earth
Band is origineel zo
Mooi horloge idd en ook benieuwd wat de nieuwe top-klok gaat worden!
Ik zit aan deze te denken. Wat vinden jullie?
@lasteraar toevallig enkele dagen geleden gepost in de thread van Arie voor zijn DumeT.
Hier nog een pic. Prachtig ding