Ja heel fraai. Helaas alleen in een voor mij te grote diameter.
Welk Type is dit mooie exemplaar precies? Dank
Ik zou voor een versie met een donkere wijzerplaat gaan, maar erg mooi model!
Dat is iig ook een topper, maar ook gelijk heel anders!
We zien hem wel verschijnen.
Dit is een ref. 3563-03
New shoes Santoni like alligator
Wat vinden jullie?
Zwart of cognac
Sportief of dressy
Kan allebei.
Vind zo’n cognac ook wel mooi
Afhankelijk van je schoenen…je hebt beide nodig vrees ik.
Great minds think alike …
Daarom dacht ik direct aan de noodzaak voor jou om struis schoenen/riem te kopen passend bij je NOS Zenith
Rgrds
rthur
lichtbruine leren riem/schoenen zal ook wel staan. En een zwart bandje gaat er zeker af en toe op.
Of toch…
Van Flik Flak naar Camel Trophy.
Van Camel Trophy naar Techno Marine.
Van Techno Marine naar Breitling.
Van Breitling naar Omega.
Van Omega naar Rolex.
Van Rolex naar IWC…
Nog niets op de IWC-site, maar hij popt hier en daar op het web op: de Mark XVIII ‘Tribute to Mark XI’.
Wat gegevens op de site van Dale: http://watchbase.com/iwc/pilot/iw3270-07
Afgezien van het faute patina vind ik 'm zeer te pruimen.
Ik heb vandaag deze om!
Prachtig horloge, maar vrees dat hij toch binnenkort op het blauwe gedeelte komt.
@JTrapman “Reclame maken en het laten waarderen door HF-leden, vervolgens het horloge op de HF-markt aanbieden wellicht?”
Foei
Ik doe er niet moeilijk over Vraag is of hij uberhaupt te koop komt, en of hij dan ook hier te koop zal komen. Allemaal ‘misschien’.
Staat al online bij Goldsmiths. Komt ook een bruine versie tribute to st Exupery.
Want horloges verkopen is jouw vies?
Volgens mij zijn nagenoeg 80% van je vragen/opmerkingen hier gerelateerd aan je horlogehandeltje…
Waarde IWC liefhebbers,
Hoewel zeer gecharmeerd van bijvoorbeeld de Ingenieur en de Portofino van @JTrapman hoor ik (nog) niet per se thuis in deze groep. Toch wil ik jullie vragen om een gunst: zouden jullie mij kunnen helpen een horloge te identificeren?
Het gaat om onderstaande Aquatimer. De afbeelding komt uit een oud tijdschrift dat ik laatst heb opgeruimd. Ik vind het een schitterend horloge en ben daarom erg benieuwd naar het referentienummer. In het blad heb ik deze nergens kunnen terugvinden.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!