Hoe bevalt de ingenieur je in de bruin gele kleuren combi?
Ik kan hem je van harte aanbevelen!
Prachtige IWC, deze uitvoering nog nooit gezien veel draagplezier maar dat geen probleem zijn
Deze is echt mooi!
Thanks! Gaat zeker lukken.
Is er ook een nieuwe wijzerplaat op gekomen ?
Netjes, gefeliciteerd!
Zeker mooi!
De allermooiste IWC is aan de straatstenen niet kwijt te geraken
Helemaal geserviced door die ladenlichters zelve .
Zoals jullie wellicht kunnen zien, ben ik compleet nieuw in de wereld van de horloges. Ik denk erover, na deze een aantal keer door de winkelruit te hebben gezien, een Portugieser automatic te kopen. Ik kan helaas geen hyperlink plaatsen als nieuw lid, maar het gaat om de Portugieser automatic occassion die te koop staat bij Ace & Dik in Amsterdam (en eveneens op Chrono24).
Hoewel over smaak niet te twisten valt, vind ik dit een mooi horloge, maar aangezien hij al een flink aantal maanden te koop staat ben ik zeer benieuwd naar jullie mening over de staat, de prijs en de identiteit verkoper. Heeft een van jullie ervaring met hen, en vinden jullie de vraagprijs een redelijke prijs? Wat mij persoonlijk tegen staat is dat er geen garantie op zit, maar misschien niet zo gek bij een horloge uit 2014…
Overigens heb ik geen idee of dit het juiste (sub)forum is voor deze vraag. Mocht dat niet zo zijn, dan bij voorbaat alvast mijn excuses
Deze dus?
Prachtig horloge! Zonder meer.
Prijs is OK via een dealer. Houd er wel rekening mee dat deze generatie uurwerken (“5001”) redelijk snel slijtage had. Dat is opgelost als het goed is in de nieuwere serie (“5007”), waar slijtagevrije onderdelen zijn toegepast. Ik zou daar eerst wat meer over opzoeken. Houd in elk geval rekening met een stevige onderhoudsbeurt binnenkort bij dit model.
Klopt, en veel dank voor het plaatsen van de link en de nuttige info! Onderhoud via IWC is duur als ik het zo goed zie, dus zeker iets om verder te onderzoeken…
Minimaal 800,- servicekosten bij dit model. En daar kan nog iets bijkomen als er bijvoorbeeld een nieuw glaasje “nodig” is.
Zou kunnen inderdaad, maar dan hadden ze het er waarschijnlijk wel bijgeschreven?
Dat is trouwens ook simpel te zien of ze dat hebben gedaan. De 5007 serie heeft “zwarte onderdelen”, de 5001 niet. Na een “retrofit” bij een service zou een 5001 het ook moeten hebben.