IWC only (Deel 1)

Thanks! Ben er erg happy mee :+1:

Nou nou, u bent nog niet in de Kerststemming, concreet: bekijk bovenstaande modellen tot u bij mijn Porsche desing uitkomt , allemaal nx en gelukkig mag er over smaak etc.

Sorry hoor, maar je begint zelf met een sneer nadat iemand een leuke surprise laat zien met z’n horloge erbij.

Vervolgens ga je inderdaad zitten draaikonten.
Niet zo gek dat er zo gereageerd wordt.

Het zou leuk zijn als we elkaar een beetje in de waarde laten.

OT: ik vind het een schitterend horloge en ben benieuwd hoe het materiaal gaat leven als je het langer draagt.

2 likes

Ah! @hendrik is niet gecharmeerd van piloten horloges. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zelfs niet van de 3705… van 39 mm groot.
Wat al heeeeeeel lang geleden is uitgebracht. Zo rond de tijd van jouw porsche samenwerking.

Soit.

Ik ben ergens met je eens dat sinds de invoering van de top gun lijn enkele jaren geleden heel veel horloges te groot zijn. Iwc heeft daar ook een handje van. Dat vind ik jammer. Als ze Max 42 waren had ik ze zeker meer gewaardeerd.

:v:

2 likes

Maar dat niet alleen, zijn ze misschien gewoon lelijk een enkele uitzondering daargelaten?

Nee. Die mening is alleen voor jou.

Lelijk zijn ze zeker niet allemaal. :sunglasses:

13 likes

dit is een bijzonder zinnige opmerking !

Op een enkele uitzondering na is mijn stelling, en verder laat ik het er maar bij.

Is beter denk ik :+1:

1 like

Verklaar u nader, desgewenst wil ik er best nog wat dieper op in gaan :innocent:

Graag. Waarom vind je sommige wel en sommige niet mooi.

Wat vind je bijvoorbeeld van de portugieser lijn. Oud en nieuw.

1 like

Zeker. Heel mooi.

Een vriend van mij twijfelt tussen een Jlc en deze portugieser.

We gaan zien wat die gaat doen. :grin:

2 likes

Hahaha

@g.van.d

2 likes

Heel tof op de ‘Kaufmann’ tropic. Maar deze Tipo gaat het nooit winnen van je 817. Tenzij het gewoon geen wedstrijdje is vanzelf, en ze naast elkaar kunnen bestaan.

1 like

![20200403_142519|666x500]
Uit de oude doos @Lugs

6 likes

Haha dank. het is geen wedstrijdje. :grin:

1 like

Nog steeds ontzettend blij met deze compacte chrono.:smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Spuuglelijk inderdaad :smirk:

25 likes

Das nou net een model waar ook ik totaal geen moeite mee heb :innocent:
Over smaak mag men verder twisten toch?