IWC only (Deel 1)

Nog eentje dan…

12 likes

Ja maar het klipsysteem “easyX” om band af te halen toch wel subliem.

Iwc met zn bezelloze en dus visueel grote dials laat de banden smaller lijken, zeker staal. Dus als Rollie moet ik terug wennen. Zeker ook met de lange lugs.

Leder bruin kalf wordt n winnaar

1 like

Ik heb hem ook op donkerbruin kalfsleder. Zo vind ik hem het mooist ook :slight_smile:

1 like

Lange lugs inderdaad niet optimaal maar stalen band heeft meestal wel mijn voorkeur. Een mooi design band is toch ook een belangrijk onderdeel als sieraad.

1 like

Vooral draagcomfort met verstelbaar systeem.

En dat telt nu voor me.

En nu is t als n melkpak openen, switchen zonder gedoe.

De lume opladen, band er af en hup, perfecte nachtklok

Zeg t maar, met welke willen jullie in n vliegtuig snachts boven Londen of Dresden hangen?

8 likes

Erg mooi.

New release IWC x AMG

9 likes

https://youtu.be/-IrcCuh2hP8 Hier een filmpje voor de liefhebber

1 like

Zo de 3233 terug van de service, helemaal top weer. Van de 3 Inge’s die ik heb is dit degene die ik in de vaste roulatie heb (de 666 en 3227 komen maar af en toe op bezoek :slight_smile:). Wacht nog op een paar custom leren banden en dan helemaal klaar…

19 likes

“Met welke willen jullie in 'n vliegtuig 's nachts boven Londen of Dresden hangen?”

Prachtig geformuleerd, vanuit de emotie. Om de emotie draait het ook in deze liefhebberij👌.

1 like

Ik heb de nieuwe stalen band om gehad, geeft het horloge een heel ander gezicht, minder dressy.
Ik zou de stalen band wel een keer willen kopen, alleen de prijs: 1400 euro.

1 like

Prijzig :grimacing: en het past niet op dit model portugieser; alleen op de nieuwste die net iets anders van vorm zijn. Gelukkig hoef ik er niet over na te denken dus :joy:

1 like

Het past wel op het nieuwe model met in-house uurwerk toch?

18 likes

Ook gepast. Heel mooi formaat!

1 like

Sorry, maar stalen banden op een Big Pilot of zeker Portugieser is niet meer mijn perceptie van de heritage die IWC zo graag wil uitstralen. (Hoe vreselijk mooi de banden ook gemaakt zijn) :grimacing:

2 likes

Ja :+1:

Ik volg je ergens wel. Maar dat is een glazen kijkglaasje ook niet. Of andere kleuren dial.
Ik blijf nog steeds denken “deze kast hoort op leder”. Zeker met die visueel lange lugs. Het is wennen.
Wat mij deed overstag gaan was t draagcomfort.
Ik wacht nu tot de lederen band binnen is om lekker te switchen.

Heb ‘m nu sinds februari :slight_smile: Ben er blij mee ondanks dat er al even wat issues mee zijn…

1 like

Welke kleur leren IWC? band heb je gekozen?

Geniet ieder geval van je nieuwe aankoop😊