IWC only (Deel 1)

Erg mooi deze chrono, ik denk er wel eens aan om mijn Mark xviii in te ruilen op een 377714😅

1 like

Ook naar gekeken, maar de chrono valt met 43mm mooi op mijn pols.

B&R Bands is de winnaar. Gauw eentje bestellen. :partying_face:

1 like

Eerste impressie van de Petit Prince. :wink:

21 likes

Mooi met canvas!

1 like

Absoluut!

De blauwe sunburst plaat vind ik echt heel mooi. Hoe die met het licht speelt… en de kwaliteit is ook top. Heel mooi afgewerkt.

Moet wel wat meer mijn best doen om de sunburst mooi op de foto te krijgen.

20 likes

Heb je hem ook al wel eens op nato gedragen? Merendeel draag ik de mijne op nato. Erg vet!

1 like

Ga ik zeker proberen :+1:!

1 like

Dit topic maar weer eens een bump geven.

13 likes

Ja het is rustig hier, bij mij is dit de enige IWC die momenteel veel draagtijd krijgt…de maat en het uiterlijk spreken me enorm aan, ben ook fan van het uurwerk dat goed te zien is met de zichtbodem maar het is geen “echte” Ingenieur wat betreft de anti magnetische kenmerken wat ik wel weer jammer vind maar daar heb ik dan nog 2 echte Ingenieurs voor :slight_smile:

19 likes

Je hebt dus een trio ingenieurs? :ok_hand:
Toevallig nog een foto van het uurwerk bij de hand, zou hem wel even willen bekijken.

Is dit de laatste (huidige) variant? Ik vind hem erg mooi zo.

Edit: volgens mij niet. Welke versie is dit?

Ref IW323310 voor blauwe dial, IW323301 voor de zwarte variant.

Het is de 3233 die tussen 2008 en 2012 op de markt was.

Heb daarnaast ook een 3227, die hebben beide het 80110 uurwerk hebben. dit was het eerste manufactuur urwerk in tijden van IWC die inmiddels verder doorontwikkeld is met nieuwere varianten met dezelfde basis.

2 likes

Dank je. Echt de mooiste versie, mooier dan de huidige. Alleen helaas met 42,5 te groot voor mij.

1 like

Vind deze ook nog aantrekkelijk met creme dial! Limited edition van 500 stuks maar toch nog wel eens te koop…

2 likes

Hij is stevig en zit op de grens ben vrij groot maar heb geen grote polsen dus het kan net….

1 like

21 likes

Echt een underrated horloge de IWC Aquatimer!

Gave uitvoering heb jij om!

11 likes