IWC only (Deel 1)

Inderdaad. Vooral in de 42mm uitvoering (heb jij ook in in de foto om) erg mooi in balans.

Mijn variant is de Automatic 2000 Edition “35 years Ocean 2000”. Een limited van 350 stuks in titanium en die een waterdichtheid heeft van 2000 meter (nutteloos, maar gaaf), maar wel 42mm is. Een NA volgt hier snel.

2 likes

Die had ik even gemist!

Van harte! :ok_hand:

1 like

Zou deze Ingenieur zoveel groter dragen dan je Polaris? Valt waarschijnlijk best mee :slight_smile:

1 like

Hoe vond je deze dragen? Ze zijn prachtig maar de l2l is vaak 50mm+ toch?

1 like

Was alweer een tijdje terug maar ik vond hem niet te groot voelen op mijn pols, gewoon comfortabel.

De rubberen band loopt mooi af en voelt echt heel fijn aan. Draagt zeker kleiner dan de SMPC op rubber.

1 like

Die aquatimer is wel een beste jongen zeg!
Voor de activiteit zal ik ook m’n iwc maar posten

:slight_smile:

11 likes

Blijft een van de mooiste modellen dit!

Vind ik persoonlijk ook :slight_smile:

1 like

Dat weet ik vrij zeker van niet.

1 like

Ik doe ook mee :+1:

15 likes

Haha. Ik bedoelde meer dat een waterdichtheid boven de 300m / 30 bar niet veel meer toevoegt :wink: Daar kun je alles al mee doen. Aan de andere kant is het voor een duiker natuurlijk een geweldig stukje engineering dat ze hem 2000m / 200 bar waterdicht hebben kunnen maken (zonder de kast ook te vergroten naar 44mm of zelfs 46mm zoals met andere 2000m modellen).

1 like

Super gaaf, heb deze vorige week aangehad naast de Polaris en BP en was erg verrast over de IWC :slight_smile:

17 likes

Heb hem nu 2 jaar en het is één van mijn favorieten :grin:

Ik heb de stalen band er ook bij gekocht, draagt heerlijk, maar op rubber het mooist😍

21 likes

Thanks! :blush:

38 likes

Ja dit is top, veel mooier dan dit wordt het niet!

1 like

Wat een prachtig horloge is dat toch.

Ik hoop stiekem dat ze hem ook in andere dial/wijzers kleurvarianten gaan uitbrengen ooit.

1 like

Werkelijk prachtig. Hier verbleekt m’n Portuguese volledig bij!

1 like

Misschien wel de mooiste IWC van dit moment😍

Welke ref?

1 like

Draag dit horloge regelmatig.

Wilde altijd een stalen Calatrava maar simpelweg te duur.

Dit horloge komt het meest in de buurt van de Calatrava. Prachtige kast, wijzerplaat en cal89.

13 likes