IWC only (Deel 1)

17 likes

Bij Porsche zijn ze ook van de IWC horloges.

2 likes

Prachtig :+1:

1 like

Klopt

5 likes

Zeer mooi om naar te kijken.

1 like

Leuke skinny ingenieur 3506 aan de collectie toegevoegd.

22 likes

Deze IW503001 kan mij wel bekoren …

8 likes

Die complicaties passen toch beter in een Portugieser, hier wordt het wel druk voor een pilot

2 likes

Wat vinden jullie, te groot,? Of mag 't omdat 't een big pilot is :v: alleen die prijs…

9 likes

Volgens mij hoor je een pilot eigenlijk over je mouw heen te dragen. Maar dat is natuurlijk niet praktisch.

Als je de foto van een wat grotere afstand neemt, dan is alles meer in verhouding. Mijn persoonlijke mening is wel dat de lug to lug niet groter zou moeten zijn dan de breedte van je pols.

Verder een geweldig mooi horloge.

Het kan net denk ik, maar hij is zeker erg groot.

Te groot

Je hebt helemaal gelijk ik heb 'm gepast en toen van een meter of 2 voor een spiegel gestaan en 't viel toen erg mee kwa grote

Dat wil ik niet horen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Denk dat 't misschien ook wel iets vertekend de foto’s aangezien deze maar 1 mm kleiner is

3 likes

Dat geloof ik, maar eerlijkheidshalve…

2 likes

Tja, de lug to lug afstand is waarschijnlijk 3mm groter

Ik zag gisteren dat alle prijzen met ongeveer 4% gestegen zijn .

:rofl:

1 like

De Aquatimer 2000 bleek een geweldig vakantiehorloge te zijn. Goed leesbaar (ook in het zwembad), bestendig tegen zonnebrand (spoel je zo van de rubberen band af) en lekker licht (titanium). De binnenste ring bleek ook erg handig te zijn om een hike of rondje hardlopen mee te timen. Je zet de pijl (die standaard op de 12-uur positie zit) op de plek waar de minutenwijzer op dat moment is en je hebt een stopwatch :slightly_smiling_face: Origineel voor het duiken, maar in de praktijk ook dagelijks goed bruikbaar.

20 likes