IWC only (Deel 1)

Even een “kleine” photo shoot voor de liefhebbers:

30 likes

Fraai, zeer fraaie opnames.

2 likes

De overtreffende RLC trap? :smirk:

2 likes

Zeker, alleen dan niet 30 foto’s van dezelfde kant van het horloge. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja mooi, nooit meer weg doen deze :+1:

2 likes

Schitterend. Deze heb je in het blauwe gedeelte staan toch, of is dat iemand anders?
Deze zou ik graag bezitten, maar ik ben momenteel te arm :sweat_smile:

1 like

Dankjewel! :blush: Horloges zijn niet mijn enige dure hobby, dus ik wil wat geld vrijmaken voor de andere kostenposten. :face_with_hand_over_mouth: :see_no_evil:

Dankjewel! :blush: :+1:

Tja… :sweat_smile: Zal ik het ooit leren?

1 like

Kost wat… maar dan heb je ook ECHT wat! Wat een goede foto’s Dennis :ok_hand:t3:… Het wordt alleen mooier op de pols van de nieuwe eigenaar :sunglasses:

1 like

De 3508?heeft vanaf 2015 een vernieuwde band. Schakel voor de oude kan ik nog bestellen. Bij interesse een PB

Zeker dat het voor een ingenieur sl 3508 is want dit model wordt sinds 1990 niet meer gemaakt. Is voor dit model:

7 likes

Misschien toch wat meer horloges naast elkaar verzamelen. Ik wissel dagelijks en na verloop van tijd blijven er horloges over die je echt niet meer draagt, dan ruil ik ze om. Ik merk dat bij jou een goudstalen daytona of een gecompliceerde Portugieser ook weer snel gaan vervelen. Je hebt er gewoon wat andere horloges naast nodig. Anders wordt jij niet rustig volgens mij :sweat_smile:.

Draag dit niet dadelijks, maar toch wel een dagje in de week, deze blijft tot de dag dat de
Portugieser 7 says komt:

12 likes

Ze hebben sinds 2015 namelijk een band met blinde vlindersluiting en dus geen klep meer. Oude en nieuwe schakels zijn niet dor elkaar te gebruiken.

Wat blijft een portugieser toch een heerlijk horloge!

1 like

Vandaag in een nieuwe iwc travelpouch met dank aan @RLC

12 likes

Tijd voor vintage.

28 likes

Ipv de reverso? Mooi hoor!

1 like

Eigenlijk wel. Ik liep er tegenaan. Door IWC helemaal gerestaureerd. Volgens sommigen not done, maar ik ben niet van de afgeragde vintage horloges. Kon hem niet laten liggen. Verliefd!

4 likes

Ziet er mooi uit. Wilde je al een berichtje sturen. :wink:Geniet van dit moois!

1 like