IWC only (Deel 1)

Dat is een prachtig exemplaar Tom. Proficiat!!

1 like

Mooie toevoeging @tompj! :heart:

1 like

Deze is nochthans mooier dan de 7-daags… de 7-daags steekt bij mij in een Big Pilot :wink:

Inaccuraat loopwerk (eerste gen is plus 10sec/dag!)… Maar bomvol karakter

Ik heb m in de big ingenieur, loopt iets te snel, draai m eens per maand een minuut of 2 terug. Groot voordeel vind ik dat ie bijna nooit stil staat.

1 like

Nog andere iwcs?

1 like

Ziet er goed uit! Gefeliciteerd

1 like

Nee “alleen” deze twee

21 likes

Een groepsfoto van daarstraks tijdens een externe wissel naar de bank voor onze vakantie.

De breguet is naar de horlogemaker voor onderhoud.

12 likes

Nog even wat nieuwe plaatjes van mijn NA:

Horloge is volledig gerestaureerd bij IWC. Van sommigen mag dat niet, maar ik houd wel van vintage in nieuwstaat.

Dit is een 1810 met cal. 8541b. Loopt +3 sec. per 24u. Niet gek voor een horloge van zo’n 50 jaar oud.

26 likes

En de 1810 van mij…niet gerestaureerd….

19 likes

Ziet er anders top uit!

2 likes

Het 18k goud is best zacht dus hij heeft wel wat krasjes maar met een poetsdoek moet hij er nog wat beter uit kunnen zien denk ik, nog niet geprobeerd. Door de eerste eigenaar alleen met zorg gedragen….ook tegenaan gelopen en wilde nog wel graag een 8541 uurwerk (dit is ook de b variant) in de collectie hebben dus gekocht, inmiddels ook nog een stalen variant gekocht met dit uurwerk maar die moet nog binnen komen…

3 likes

Prachtig.

1 like

:heart_eyes: mooi man!

1 like

Ik kan dit wel smaken hoor!

1 like

Van harte proficiat. Prachtig horloge! :ok_hand:

1 like

22 likes

De Spitfire in zijn bedje

Edit: op een smerige Barton Elite :rofl:

15 likes

Think Big

18 likes

Ik kocht mijn iwc ook “gebruikt” zonder pouch. Dus zodoende had ik hem ook niet.

1 like