Tof Willem maar had deze dan liever in ‘Pilot’ IWC style gezien.
Gelukkig is die onderweg
Incl. Inklaringskosten helaas
Maar dat mag de pret niet drukken
Tof Willem maar had deze dan liever in ‘Pilot’ IWC style gezien.
Gelukkig is die onderweg
Incl. Inklaringskosten helaas
Maar dat mag de pret niet drukken
Had even gekeken. Dus je hebt de verzendkosten en de klaring.
Hoeveel is die klaring?
14,-
Ben altijd nog benieuwd. Ook naar de lengte. Anders PB even tegen die tijd.
Is die klaring per bandje, of per zending?
Lekkere combo!
Deze blijft vaak uit de doos komen, zit al een tijd in mijn vaste roulatie van max 4 uit de verzameling.
Erg mooi hoor.
En onder maanlicht?
Mooi bandje!
Volle maan?
Hallo IWC’ers……… leuk om jullie eens in het echt te ontmoeten ! Ik heb een vraag en stel deze nu omdat ik hard aan het twijfelen ben.
Ik vind deze dus echt heel vet:
Maar dan ook al heel erg lang ‘erg vet’.
Wat mij echter altijd heeft tegengehouden is de prijs. Ik heb het horloge eens mogen vasthouden en ondanks dat ik het nog steeds een prachtig horloge vond had ik voor die prijs een heftigere wauw verwacht. Ik had meer detail afwerking verwacht ofzo……Meer diepte in de wijzers en wijzerplaat…. Zoiets…… Het was nu een: “ik wil hem nog steeds maar hij had gewoon 2000 euro minder moeten kosten” gevoel. Als alternatief heb ik nu de Sinn 358. Ook een serieus gaaf horloge welke ik dus wel prijs/kwaliteit evenredig vindt. Zeker voor de prijs waarvoor ik hem heb gekocht.
De IWC blijft echter heel hard kriebelen. Ik vind het model echt fantastisch.
Mijn vraag dus nu: kunnen jullie met argumenten komen waarom de IWC Spitfire chrono toch zijn geld waard is?
Nee, wat iets waard is - is heel persoonlijk
Ja, dit:
Ik heb vaker IWC fliegers gehad. Ze voelden altijd een beetje als ‘duur voor wat je krijgt’, maar waren altijd gewoon mooier dan de goedkopere alternatieven. En dan wil je toch de mooiste.
Was leuk! Jammer dat de horloges niet uit de vitrines mochten vanwege beveiliging.
Het afgebeelde model van Sinn heb ik ook altijd geweldig gevonden, en lijkt zeker op de Fliegeruhren van IWC. Mogelijk heeft dat wel te maken met het feit dat de CEO van Sinn, Lothar Schmidt, begonnen is bij IWC. Maar ik vind deze Sinn vanaf de zijkant wel een dikkertje. Dat is jammer. In dat opzicht vind ik IWC veel slanker en mooier. Ik lees ook verderop in dit topic @tompj dat de “Fliegers van IWC duur zijn voor wat je krijgt”. Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ze zijn zeker duur maar qua afwerking op topniveau. Er is helemaal niets op aan te merken. Mijn IWC Mark XV is nu ruim 20 jaar oud en de tijd heeft er geen vat op gekregen. In dat model zit weliswaar een ETA 2892, maar deze is nog helemaal goudkleurig en erg mooi gefinisht. Ik vind zelf een Panerai pas -veel te- duur voor wat je krijgt.
Petit Prince ook, zowel de chrono als de 3 hander.