Ja helemaal mee eens! Zoveel potentie in de historie. Maar ja, des te specialer blijven de originele Ingenieurs dan
Als je naar IWC kijkt, dan hebben ze, Rolex daar gelaten, een van de beste potentiële line ups van historische modellen. De Pilot, de Portugieser en de Genta Ingenieur. Deze drie lijnen hebben zoveel historische relevantie, daar kunnen maar weinig merken tegenop. En dan heb je nog de minder populaire Portofino, Da Vinci en Aquatimers (toch mooi de link met Jacques Cousteau), waardoor het portfolio divers en compleet is.
Ik ga wel even naar Schaffhausen praten met Christoph over een reissue van de Ingenieur
Ja ik heb nog geen tijd gehad maar moet nog steeds lederen band en clasp bestellen.
Maar de originele vlindersluiting is duur.
Wordt een grap van 700eu voor band+sluiting.
Ik ben nog aan het sparen
En ja dan volgende zomer es rubber.
Blauw of… rood
De Mark XV is voor mij altijd nog de ultieme Pilot (Fliegeruhr). Niet te groot waardoor de datum wat meer dan bij de huidige modellen naar rechts staat. Ook is hij dunner dan de huidige modellen. Ook op Chrono 24 doet hij het qua waardevastheid goed. Wordt ook maar weinig aangeboden.
Cool om te horen! Ik was nieuwsgierig naar de nieuwe IWC bracelets, helemaal nu ze ook met die quick release zijn gekomen. Hele goede move dus.
Ja, ik snap je dilemma, de straps en helemaal de deployant zijn prijzig. Een simpele buckle zou ook nog kunnen, maar ik ben zelf ook meer van de deployants. Ik heb er twee en een buckle, dus ik kan het je wel aanraden, ben je helemaal flexibel
Ik wil graag weten hoe een IWC vouwsluiting dicht zit. Zit er echt een soort van mechanisme in, of klikken de delen in elkaar doordat ze net niet passen? Als je snapt wat ik bedoel…