IWC only (Deel 1)

Ja

1 like

Ik vind die portugiers echt fantastisch!

1 like

Kost list € 420,- en sluit vaak beter dan die uitvoeringen met een mechaniekje dat weigert bij vervuiling.

1 like

12 likes

Blijft toch een lekker model! Maar heb altijd het gevoel dat hij vrij groot is. (Hij oogt iig groot)

Dat komt vooral doordat de pilot heel dik en hoog staat.

1 like

Ja precies, een dik horloge oogt op de foto’s vaak veel groter omdat hij dichter bij de lens komt waardoor hij extra wordt uitvergroot en de pols nog verder lijkt. In real life valt het heel erg mee. Maaaaaar, de meeste Pilots zijn niet klein te noemen :smile: Helemaal de ceramic modellen zijn altijd alweer 1mm groter dan de stalen modellen.

1 like

Het blijft duur natuurlijk, maar ik begrijp dat de kwaliteit wel erg goed is. Dat is goed om te weten. Dank!

Ik geloof 44mm, hij past voor mij prima. Ben er in ieder geval content mee! :wink:

1 like

Dat is aardig aan de maat idd, maar het is echt een gaaf ding!

Gisteren gepast, enorm stijlvol dit

18 likes

Die blauwe platen zijn wel erg lekker en wat een draagcomfort :pray:

21 likes

Draagt heerlijk op canvas…

13 likes

Mooi horloge! Arme alligator :crocodile:

1 like

16 likes

Ook een moeilijke keuze.

Ik zou zelf voor de Automatic gaan in plaats van de Chrono. Ik vind die net wat cleaner en meer gerafineerd. Komt denk ik doordat je daar de 12 volledig ziet en de small seconds de 6 volledig overlapt in plaats van half. En hij is natuurlijk 1mm kleiner :wink: Ooh en wat minder tekst op de dial.

4 likes

Schitterend.

1 like

Zo, ik mag hier ook weer posten met mn nieuwe aanwinst. Weet nog niet of het een blijver is maar wat een gave toolwatch :partying_face:

27 likes

Prachtig! Jaloers op jou…

1 like