IWC only (Deel 1)

Prachtig!:ok_hand:

1 like

Beauty :ok_hand:t3:

1 like

Gelet op de (dag) datum layout zit er een ander uurwerk in dan in mijn titanium variant :thinking:

5 likes

Denk t niet enkelt een ander gepositioneerde datumschijf, gewoon een 7750 :raised_hands:

1 like

Aha ok en dan de dag complicatie weg gelaten

1 like

Tuurlijk, scheren alles over één ETA 7750 kam, ander datum schijfje en klaar. :wink:
Gewoon een “automaatje” :sweat_smile:
Het is iets gecompliceerder denk ik …

3 likes

de basis is inderdaad een 7750 maar hieraan is wel “iets” meer veranderd dan alleen de datumschijf!

1 like

Dat is inderdaad een nuttige complicatie voor cave diving etc… niet zomaar een innovatie :ok_hand:t3:

1 like

Iemand toevallig een foto met een IW377709 om zijn pols?
Ben even benieuwd hoe groot hij valt:)

Hier de 377714, blauw ipv zwart


op een platte pols van 20 cm.
Hij zit mij als gegoten :grin::+1:
Mijn mooiste horloge, dus mss niet objectief :wink:

13 likes

Blauw is hij misschien nog wel mooier! Hij staat je goed inderdaad. Mijn pols is wel wat smaller dus vraag mij af of hij zou staan.

Had een zwarte te koop zien staan, misschien maar gewoon eens gaan kijken😬

1 like

23 likes

Gaaf ding! Nog nooit gezien eigenlijk

1 like

Heel cool! GST in titanium toch? Erg jammer dat ze hier ook geen moderne variant van hebben. IWC is gewoon helemaal gestopt met de integrated bracelet designs juist nu ze zo populair zijn :see_no_evil:

Yes, mijn inziens is IWC sinds 2008 compleet de verkeerde weg ingeslagen met hun modellen en lopen ze achter de feiten aan… de horloges tussen jaren ‘95 tot en met 2008 zijn de echte de pareltjes wat mij betreft.

Alhoewel, volgend jaar een nieuwe Ingenieur….!

2 likes

Valt daar ergens meer over te lezen
Een 3239 achtig design zou wel erg gaaf zijn.

1 like

Ja heel zonde hè, maar ik heb goede hoop. Ze zijn wel echt aan het luisteren daar, met name qua downsizen van diameters, vintage reissues, etc. Ik hoop op een nieuwe Ingenieur en deze style Aquatimers (in 40 mm).

2 likes

Je bent bij mij thuis ook van harte welkom om te passen, ik woon in Doetinchem.

1 like

Dank voor je aanbod! Heb alleen al met de verkoper afgesproken dat ik vrijblijvend mag komen kijken. Anders had ik graag een keer bij jou langs gekomen:)

1 like

Sinds gister ook de trotse drager van deze hele mooie Spitfire. :blush:

27 likes