Ja, de IW371431 is voor zover ik weet de enige witgouden / slate grate gray combi ooit uitgebracht voor de Portuguese. Volgens mij tot t/m 2006. Die van mij is ook van dat jaar.
Erg mooi! Vooral de 3 data boven elkaar (verwijzend naar een soort van hoogtemeter in de cockpit van het vliegtuig) vind ik er gaaf!
Prachtig duo
Goede keuze, recent op de kop getikt?
De Portuguese (pre-owned) in 2017 en de MJ271 is nog geen paar weken oud (ik schijn 1 van de 2 te bezitten die in Nederland geleverd zijn). Nu dus volop aan het genieten van het veranderend patina-effect van de MJ271; dat is helaas niet goed op de foto vast te leggen.
Mijn IWC
Lang gezocht naar een mooi exemplaar, hoefde niet verder dan naar Hilversum te rijden!

Voor de toekomst staat er een 3777-14 op de verlanglijst.
Mooi!
3548… nooit gekocht, spijt van…
Dank je en inderdaad erg gaaf model maar helaas de keuze gemaakt om de Rolex OP te houden dus deze mag weer gaan…
Yep maar mag toch weer gaan ivm keuze tussen deze en de Rolex OP
Het lijkt wel of iedereen zo’n beige stenen keukenblad heeft?
Als mensen bij Jaap kopen wel
Ah, daar herken ik het van
Zo zeg. Een stalen bracelet was al fl 2000,00. Heftig.
De 3705 staat ook op de prijs lijst. Ceramic pilot. Die vind ik zooooo mooi!
https://www.instagram.com/p/BiMToVDHSZF/?igshid=ix1ir6xsn5hl
Ik voel een nieuw topic aankomen…
Je nwe aanwinst en het keukenblad van @SuperC
@RLC of had jij hem al bedacht? Je mag hem aanmaken als je wilt!
De waarde is enorm toegenomen, dus blijkbaar zijn er meer liefhebbers voor deze keramische Chrono. Ik had ook al stiekum rondgekeken, maar 22k is hij me ook weer niet waard.
Ik zou zelf graag deze beauty nog eens willen bezitten:
Al om de pols gehad bij Schaap & Citroen, maar schijnt pas vanaf juli echt leverbaar te zijn.
Nice, hoeveel mm?
Hij is vrij groot (44 mm) en eigenlijk ook te duur. Alle info @ IWC
Dubbele chronograaf in de praktijk wel erg gaaf om te zien. 2e wijzer is onzichtbaar en bij het ‘inhalen’ van de 2e wijzer zie je hem als een veer heen en weer springen totdat ie weer strak onder de 1e wijzer zit.
Blijf het echt balen vinden bij veel iwc horloges dat ze ze groot zijn
44mm is nog wel te doen toch? Een mooie geïntegreerde band zou nog wel wat extra’s meegeven. Voelt ie ook minder groot. Als je aan deze maten went, lijken de 36mm horloges wel damesmodellen.