Mehhhh
Ik twijfel tussen de blauwe en zwarte IWC Mark XX
Dat had ik ook (voor de Mark XVIII dan) en heb het toeval laten beslissen destijds. Ik had een zoekertje geplaatst in het lichtblauwe deel en kreeg vrij snel een Petit Prince (de blauwe) aangeboden. Het verhaal van de Kleine Prins vind ik zelf ook erg mooi dus helemaal top.
Tot op heden erg blij mee maar de zwarte vind ik ook wel erg gaaf! Die heeft mijn interesse gewekt voor IWC en is wel iets meer toolwatch dan de blauwe.
Denk dat ik morgen de trekker overhaal voor de zwarte
Kende dit model niet, beetje een cross-over van de portugieser en de pilot.
Zelf net de portugieser bemachtigd. De big pilot lijkt me ook erg leuk, maar dan niet met dezelfde subdials.
Prachtige band dit, wat is het exact? Mooi alternatief voor de lake Tahoe zo.
Die Yacht club is echt prachtig!
Thanks! Dit is de Spitfire Chronograph op de IWC band die standaard op de witte wijzerplaat Mark XVIII werd geleverd! Kan je bij hen nog gewoon bestellen.
Thanks! (Mijn likes zijn op 🤷🏼)
Ik zocht die Mark XVIII net op, maar op jouw horloge staat ie veel mooier :).
Het is een beetje mijn Mojave desert on a budget, al is dat ‘budget’ nog steeds relatief natuurlijk
Ik dacht dat dit horloge een bronzen kast had, maar het is rood goud. Gaat flink wat goud in deze klatser zitten, met een diameter van 46,2mm
En dan moet je er ook nog zo’n “auto” bij kopen
Ja staat groot op de achterkant hè. Eerlijk gezegd vind ik het zacht uitgedrukt in de verste verte niet het mooiste model van Iwc.
Ik was eindelijk langs de nieuwe boutique gegaan. Echt een fantastische shop is het geworden, hele coole experience.
En mooie horloges natuurlijk!
M’n twee favo’s! De dial van de Aqua is echt geweldig in het echt, ik bleef hem maar steeds weer om doen. De Mojave echt heerlijke kleur, super unieke look. Maar ik heb me ingehouden, I’m on a different mission
Die ingenieur was te koop ? Heel mooi inderdaad. I
Heb ik niet naar gevraagd, maar ze waren echt net binnen gekomen.
Heb je die Aqua in het echt al gezien? Ik was echt onder de indruk. De zwarte en witte vond ik mooi maar deed me niet heel veel, die Aqua daarentegen…. geweldig.
Ik vind die nieuwe Ingenieur echt fantastisch zowel in zwart als aqua. Echt heul mooi!
De center links zijn best bol waardoor het niet zo erg opvalt dat het polished is. Het valt veel meer op bij platte links omdat het dan echt van die spiegels zijn, maar hier is het erg subtiel. En op de een of andere manier past het ook goed bij de kleur van de dial. De zwarte en witte zijn wat meer tool watchy en de Aqua iets chiquer.