Die afgehakte cijfers vind ik echt zonde, de 5 en 7 gaan nog net maar de 8, 10 en 11 poeh dat is niet fraai…het is een erg onrustige/niet gebalanceerde wijzerplaat voor mijn gevoel. Vooarl als je dat vergelijkt met die andere (ruimte)piloten chrono de Speedmaster die een heerlijke balans en eenvoud heeft…
Ik vond deze 10 al niet kunnen…
Van Harte
Staat je goed Ed!
Ik heb normaal gesproken geen problemen met een paar afgehakte cijfers. Mijn Portugieser heeft er ook een paar, maar ze slaan nu wel een beetje door. Bijna alle cijfers zijn afgehakt.
Mooi horloge! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Een hele mooie Ingenieur inderdaad!
Wie van jullie is in de IWC boutique Amsterdam geweest?
Afgelopen woensdag de officiële opening, naar mijn mening een aanrader!
En wat is de Mojave Desert 41mm gaaf!
Prachtig
Ik wilde afgelopen donderdag even langs gaan, maar toevallig was het op die dag alleen voor genodigden. Dat werd helaas op een erg onvriendelijke manier duidelijk gemaakt door degene die bij de deur stond. Voorlopig dus even geen behoefte om daar langs te gaan.
Dat is vervelend te horen, ik hoop e.d. normaliter juist bij IWC Amsterdam of Rotterdam fantastisch geholpen.
Afgelopen woensdag avond was de officiële opening, met o.a. afgevaardigde van Richmond en de familie Martens. Wat er donderdag precies was, weet ik niet.
Zal dit ook zeker aankaarten als je nog een volgend bezoek wilt brengen. De boutique is de moeite waard!
Ik weet dat toevallig wel, als genodigden
Zal ongetwijfeld een mooie nieuwe winkel zijn. In de vorige vestiging op de PC ook altijd netjes ontvangen. In Rotterdam ook eens geweest en ook netjes ontvangen.