IWC only (Deel 2)

Lijkt er op dat de Titanium Ingenieur eindelijk “klaar” is:

3 likes

Ice WatCh :joy::joy::joy:

Ze blijven mooi, die wat oudere modellen :ok_hand:.

1 like

Wat ik vooral jammer vind is dat ze terug zijn naar de afgehakte cijfers. Deden ze vroeger ook een hele tijd en heb dat altijd lelijk gevonden (alhoewel ik zelf ook een IWC heb met afgehakte cijfers)…

De foto is zo scherp dat je krasjes op de AR coating ziet :rofl:

Een echte classic, prachtig!

1 like

Staat heel goed op di Aquatimer, en eigenlijk een heel goede match voor een duikhorloge.

1 like

Mooiste secondenwijzer van allemaal :sunglasses:

1 like

Wat een gaaf apparaat! :sunglasses: ben zelf met een schuin oog aan het kijken naar een big pilot (mini) 43mm. Ben benieuwd hoe dat draagt!

15 likes

10 likes

Ik neig zeker naar de leren band! Ik wil de blauwe ook weleens zien op blauw of zwart leer. Iconisch model en dat moet zo blijven! Heb 18cm polsen dus ik hoop dat ik de lug to lug van 52mm aankan. :see_no_evil:

2 likes

Mark XX in de aanbieding. Geen big pilot uiteraard, maar wel slechts 40mm

Ik kan er nog niet aan wennen. Voelt nog niet echt als een IWC voor mij. Maar sommige elementen zijn best leuk (zoals de applied numerals, subdials, kleurstelling)

10 likes

De streepjes tussen de nummers op de bezel 12|0 zorgen er in mijn ogen voor dat het “just wrong in so many ways” is.

2 likes

Dat klopt zeker! Ik weet wat van de historie en dat hij ontworpen is als echt vliegeniers horloge rond de jaren 40. De union crown was makkelijk te bedienen met handschoenen aan en het origineel geloof ik wel 55mm. John Mayer heeft er ook een paar. Kan die filmpjes wel 80x kijken op YouTube :laughing::sweat_smile:

2 likes

Denk dat de 43mm voor mij groot genoeg is :sweat_smile::rofl:

1 like

Potverdikkeme! Het IWC-virus heeft me goed te pakken. Mijn NA.:blush:

46 likes

Lekker man ! Congrats

1 like

Supermooi!:heart_eyes::+1:

1 like

welkom bij de club! Prachtige NA.

1 like