IWC only (Deel 2)

Zeer cool, 36mm toch deze?

1 like

Fijne avond iedereen!

21 likes

Dank je, klopt inderdaad….36mm

Ga zeker binnenkort even kijken. Nogmaals deze passen. Blijft jeuken deze IW328901

15 likes

Hij blijft mooi, met niet al teveel bling zoals het hoort voor een ingenieur.

Iemand al de titanium versie in handen gehad? Het is dat het zo’n prijzig stuk is, anders had ik me al genoteerd om die eens te kunnen passen :blush:

2 likes

Gewoon de ‘oudere’ even coole :sunglasses: versie (terug) kopen :smirk:

1 like

Hoe gaaf die ook was, die was me te zwaar. Titanium is the way to go voor sporthorloges hier. Meer dan pakweg 135g komt er niet meer in :smirk:

1 like

Al je staal er uit dan :sweat_smile:

1 like

Is ook zo… enkel nog een Santos in de doos en een BB54 in bestelling :innocent: die kunnen er net mee door!

1 like

Geen titanium en geen sporthorloge helaas… maar wie weet komt er wel nog eens eentje. Of om ontopic te blijven, een ingenieur :wink:

1 like

Was een leuke avond de opening! Goed georganiseerd en vooral leuk om met allemaal IWC liefhebbers te zijn :smiley:

2 likes

Ik zou nooit een nato doen.

2 likes

Die blauwe wijzerplaat in combinatie met de anti reflectie coating​:heart_eyes::drooling_face:

Mijn eerste post op het forum. Deze foto vanochtend geschoten onderweg naar mn werk.

37 likes

Echt heel mooi, jammer van de prijs (horloge van een collega gepast).

15 likes

Deze is zeker de moeite waard om hier te plaatsen.

Misschien wil @egon hier ook zijn foto’s van zijn NA (IWC 431 FL23883) even plaatsen. :ok_hand:

1 like

Proficiat!

Maar bij zo een horloge hoort of een houten stuur met lederen handschoenen of gewoon stuurverwarming :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

NA 1940 B-Uhr IWC
Stond op internet te koop hier in Nederland.Heb even wat fondsen moeten vrijmaken omdat ik
dit jaar niet meer wilde investeren en dus op de bank eea vastgezet had. De verkoper was niet helemaal eerlijk met het verhaal over het uurwerk,maar dat mag de pret niet drukken. Hij loopt erg goed,alleen een 1 cm krasje op de wijzerplaat.Wellicht heeft iemand een tip om dit te herstellen?
Ook heb ik contact gehad met IWC in Schaffhausen mbt een echtheidscertificaat.Dit is mogelijk,echter alleen icm met het verwijderen van het Radium op de wijzerplaat.Beetje raar verhaal vind ik. Heeft iemand hier een soortgelijke ervaring?
Hier wat foto’s:

17 likes

Wat een prachtige flieger! Het Origineel! Mooi dat IWC hier zijn huidige fliegerlijn (big pilot en big pilot 43) op baseert. Ik ga dit. Draadje met veel interesse volgen. Van harte gefeliciteerd!

Binnenkort

fun-funny

17 likes