Dit kan ook zomaar eens mijn volgende aanwist worden in 2024. Voorkeur voor de blauwe plaat maar ik moet zeggen dat de zwarte er ook gaaf uit ziet!
Ja daae ben ik het mee eens.
Ik heb de 43mm op staal, en de leren band erbij, en ook zwarte wijzerplaat, super horloge, en dito band, is misschien wel de beste band super eenvoudig te verstellen en te wisselen.
Ik zou zeggen doen!
Sinds de jaarwisseling de Portugieser 7 days weer om. Heb hem een paar maanden links laten liggen. Blijft een mooi horloge met de mooiste display caseback in mijn collectie.
En zo hoort het ook. Dragen en dan pas oordelen. Er is heel veel negativiteit rondom de ingenieur vanwege de prijs en ik vraag me af welk percentage van de mensen hem ooit in het echt heeft gezien. Begrijp dat maar gedeeltelijk omdat geen enkel luxe horloge rationeel waar voor zijn geld biedt.
Helemaal mee eens. De zwarte en witte waren al boeiend, maar de Aqua is echt heel erg speciaal. Elke keer als ik hem af deed en weg legde, pakte ik hem weer terug en bleef ik naar de dial staren. Heel erg geslaagd de Aqua Ingenieur. Als ze dit horloge 2 jaar eerder hadden uitgebracht had ik er zeker voor gegaan.
Gas erop voor de Inge!
Zijn niet veel horloges die een voorloop nul hebben in het datumveld.
Daar heb je denk ik inderdaad wel gelijk in!
Maar blijft echt een heel fijn horloge! Ik was zelf ook heel nieuwsgierig naar de titanium versie, maar die had de verkoper zelf ook nog nooit gezien…
De wijzerplaat vind ik erg goed gelukt.
En hij is relatief dun.
Verder niet heel bijzonder in mijn ogen.
Afgelopen week ook gezien in de IWC boutique.
Die 5 “boutjes” zijn nep toch? Althans die doen functioneel niets, worden niet gebruikt om alle kastdelen met elkaar te verbinden?
Het zou wat zijh als de boutjes er alleen voor de sier zouden zijn. Functioneel bevestigen de pennen de bezel op de horlogekast.
Erg lekker kleurtje dit wel hoor
Hoeveel mm is die koffie?