Zeer interessant . Tijdens een bezoek van mij aan IWC in 2003 zag ik Rene Schwartz daar lopen en hij groette ons uiterst vriendelijk.
Vandaag de Kaufmann Texstrap binnengekregen, ik blijf mij verbazen (en het zo tof vinden) dat sommige horloges zo van karakter kunnen veranderen door een “strap change”
Heel mooie combi die groene! Ik krijg direct zin in een Pilot als ik dit zie
Dat is ook zo, het bedrag is al de helft van een iwc strap. Origineel iwc heb ik ook wel overwogen ware het niet dat ik 19mm nodig had.
Op de oudjes zitten ze ook recht, zeker als het onderhoud door een vakman is gedaan😉
Op deze foto’s niet helemaal goed te zien, maar het staat in lijn.
Helemaal mee eens
Bij @ducracer kwam het zo uit dat hij in lijn staat, zuiver toeval en kan alleen beïnvloed worden door de dikte van de pakking tussen kast en bezel.
Kan mijzelf wel op de schouders staan te kloppen maar dat klopt niet in dit geval
Ok dus toch echt toeval, dat wist ik niet meer.
Hoe dan ook, ik geniet nog steeds volop van je vakwerk!
haha, nee, dit is gewoon de milanese van drie tientjes van de forumsponsor. Zou eerlijk gezegd niet helemaal weten waarom ik 33x(!) zoveel zou betalen voor een oorspronkelijke IWC-milanese…
Echte piloten dragen 'm natuurlijk op een Bonklip!
Ik vind deze zo gaaf maar ben bang dat ik deze als te groot zou ervaren op mijn circa 17 cm pols. Wat is uw ervaring of hoe verhoud de TG zich tot de mark XV?
Ik had altijd problemen met de vouwsluiting. Bij opening ging hij bij de gaatjes altijd los van de band. Opgelost met een e-clip van 1.2 mm.
Hiervoor heeft IWC een andere oplossing uitgedacht:
Past in veel 18 mm vouwsluitingen van IWC en kost € 5,-
Super! ga ik naar op zoek bedankt!
Beter een oplossing die niet kostbaar is dan de kop in het zand steken, vandaar ook de zeer gunstige prijs van het onderdeel. De clip komt om de push pin. Zal een deze dagen een foto maken hoe het geplaatst moet worden.
Voor de liefhebbers, kan het ook opsturen en hoeft @frankv1 niet te zoeken. Prijs is dan wel iets hoger want handelingskosten en porto zal ik ook moeten doorbelasten. Denk dan aan € 12,- incl. DHL porto en aan huis geleverd in Nederland
Thx! Ik heb al een lijntje uitstaan maar kom hier misschien nog op terug dan.
Heb je gelijk in @mhoutman. Ik krijg ze echter ook niet gratis aangeboden.
Er zijn ook genoeg merken die niet op fouten terugkomen of naderhand verbeteren