Je hebt helemaal gelijk hoor. Zeker als IWC dit voor 5€ beschikbaar stelt. Dat is zakelijke kortzichtigheid. Ik denk dat de klanttevredenheid en het goede imago dat je als IWC krijgt door dat ding gratis te leveren (na service) bij ieder horloge dat er mogelijk van profiteert vele malen meer waard is dan 5€.
Goed plan
Hier gemonteerd, kan me goed voorstellen dat het bestaan van de verbetering niet gecommuniceerd wordt naar een klant. De meeste juweliers weten er niets vanaf en als de klant persoonlijk erover klaagt dan zie ik veel 8 clipjes die erover geschoven worden. Was ook bij de band van de foto het geval.
Op deze sluitingen past hij:
Bij uitlopende sluitingen kan hij niet gemonteerd worden, zie foto:
Zou deze zeker wel willen hebben. Bijzonder fraai
Ik heb alle drie de kleuren om gehad en mijn persoonlijke volgorde is: Aqua > Wit > Zwart
De witte is echt heel mooi in het echt. Ik kan niet uitleggen waarom, maar het past heel goed bij het design van het geheel.
Dat vind ik dus ook. De aqua valt af voor mij mede door de polished center links.
Eerst mijn 14060M verkopen en dan zal ik de trekker over halen. Zou je al iets korting krijgen ? Ik heb niet het idee dat er een echte wachtlijst is. Ben ondertussen al twee keer gemaild dat deze klaarligt
Heb je de Aqua al in het echt gezien? Ik kan het je aanraden. Geloof me, die polished center links vallen totaal niet op omdat het best bolle links zijn. Met plattere links zoals op een Oyster bracelet met PCL is het heel opvallend (dan zijn het net spiegels), op de Ingenieur dus helemaal niet.
Als je de prijs te hoog vindt zou ik gewoon nog even wachten. De boutique zal geen korting geven, maar via de andere kanalen zal hij wel voor onder retail gaan. Zoals je zegt, alle kleuren zijn goed verkrijgbaar inmiddels, dat is vaak wel een teken.
Dat is inderdaad financieel gezien geen goede keuze. IWC staat niet bekend om de waardevastheid. Ik heb kortgeleden een 3254 gekocht. Die was bij de introductie in 2008 het gigantische bedrag van 7500euro. Een Submariner 16610 koste op dat moment rond de 4000euro. Die 3254 kost 15 jaar later rond de 4500euro en die Sub rond de 9k. Als je wat geduld hebt zou ik wachten. Aan de andere kant als je niet flippert (zoals ik vaak wel doe) en je zeker bent dat dit een mooi horloge is, gewoon doen…
Ben in de iwc boutique in dubai. Heb drie gepast, maar die gouden is echt geweldig. Prachtig die racing green van IWC, en dat rode accent maakt hem compleet. Maar de prijs is een kleine punt. Mooiaye groen/gouden combinatie die je er is.
De mojove dessert is ook gaaf, maar denk net een maatje te groot.
Ja die timerzone is ook gaaf. Maar draagt kleiner dan de big pilot. Wellicht door de donkere kleur.
Prijzen liggen in Dubai sowieso fors lager dan EU. Bijna 5k en we datbis zonder onderhandelen…
Nou ben benieuwd wie de vlaggendrager voor IWC wordt. Ze hebben samen toch mooie stukken op de markt gezet. Word Ferrari gesponsord door een horloge merkt?
Ja de Ing zal hier ook goedkoper zijn. Maar eerlijk gezegd ga ik eerder voor de nieuwe Christofer ward Titanium aurora green. Heeft veel van de Aqua, voor maar 20% van de prijs. Want vóór het uurwerk van IWC hoef je het niet te doen.
Richard Mille
Nou, jakkes. Gaat Hamilton daarop in iedergeval achteruit…
Nou moet ik zeggen dat ik die toiletblokjesgroene edities ism Mercedes nou niet de meest mooie IWC’s aller tijden vond… Ferrarirood is wat dat betreft beter dan Petronasgroen.
Off topic: ik heb de CW 12 in blauw (titanium). Geen origineel design maar echt erg goed gemaakt, zeker voor die prijs. 9mm dun, officieel chrononeter.
On topic:
Ik zit te kijken naar een Portugieser Rattrapante. Omdat dit een handopwinder is valt de dikte reuze mee. Heeft iemand deze variant (gehad)?
behalve de titanium toch?
Klopt, die heb ik nog niet gezien.
Toch wel de moosite kleur voor de nieuwe Ingenieur