IWC only (Deel 2)

‘Toevallig net eentje gekocht.
Denk dat het verschil verwaarloosbaar is, deze heeft immers een module voor de rattrapante.

Die extra wijzer geeft het horloge wel net dat beetje meer sjeu.

11 likes

De titanium Inge vandaag even om mogen doen tijdens een bezoekje aan de IWC Flagshipstore.
De wijzerplaat is prachtig in combinatie met titanium. Wat een klatser.

25 likes

Staat je goed, echt een prachtig horloge

Heel mooi ! Toch is de aqua variant mooier :wink:
Zelf nog in dubio welke het zal worden.

1 like

Jammer dat ze belachelijk duur zijn :sweat:

2 likes

16k vind ik ook net even te gortig

Heel mooi! Ik vraag me alleen af hoe goed zo’n gezandstraalde afwerking krasjes verdraagt. Bij geborsteld staal valt dat goed mee :blush:

1 like

Vandaag toch eens de iwc boutique binnen gestapt. De spitfire zit al jaren in mijn kopke.

Leden met ervaring??

7 likes

Prachtig. Hoe bevalt ‘ie?

2 likes

Vooralsnog goed, na een halve dag :grimacing:.
Zal morgen wat betere foto’s plaatsen.

1 like

‘Papieren’ dikte zegt natuurlijk weinig, maar ik denk dat hij aardig vergelijkbaar is met de Speedy. Iets platter waarschijnlijk.

En die wijzers hè… :face_exhaling:

12 likes

Niks mis mee, dun genoeg!

En een geweldig fascinerend uurwerk.

3 likes

Welke Spitfire bedoel je precies?

Hier de mijne:

IW387802

11 likes

IW326801

Goedemorgen uit Brazil IWC Fans

13 likes

Hi WoodMan :smiley:. Dank voor de waarschuwing.
Die 2 Hollanders (waarvan er idd 1 is vermoord) woonden pas kort in Brazil voor een tijdelijke job naar ik begreep.
Wat ze helaas helemaal niet begrepen hebben dat je in Brazil alleen maar in bepaalde wijken “een paar stappen op straat kan zetten” maar dan raad ik het iedereen nog af.
Ik heb hier de videos gezien die om privacy redenen in NL niet worden uitgezonden. Helaas liepen ze met winkeltassen en al op straat, en hebben ze zich tegen de diefstal hevig verzet.
Het blijft natuurlijk vreselijk maar wie er op ingesteld is, kan hier redelijk alles beetje doen.
In mijn geval gewoon met de auto naar de Shopping Mall. Uit eten is met “valet parking” voor de deur van het restaurant. Naar het strand alleen in strandtent en dan nog steeds NIETS van waarde meenemen, het is jammer maar waar…

2 likes

Als je op die manier wil leven, moet je daar wel extreem zwaarwegende redenen voor hebben.
Klinkt afschuwelijk

1 like

Ik loop hier nu al 25 jaar rond, en het is de afgelopen 10 jaar er niet bepaald vrolijker op geworden. Mijn reden is broodwinning, dus dat weegt wel zwaar idd :-). Maar ik heb het best behoorlijk naar de zin, beetje levende in een bubbel, dat wel.
Wat wel zo is, om on topic, onze mooie horloge hobby terug te komen: je loopt onderhand wel wereldwijd het risico om van je mooie spullen afgeholpen te worden, daarvoor hoef je niet ver het vliegtuig in.

1 like

24 likes

Kent er iemand een firma die glazen casebacks maakt voor Portugiesers? Specifiek voor m’n 3712 natuurlijk.

1 like