Deze maar in dual time aub !
Nee. Vind het IMHO niet mooi.
Dit daarentegen vind ik heel gaaf
Nee, heb ik in handen gehad maar deed me niet veel, en is een world timer. Ik wil gewoon een extra wijzer voor een tweede tijdzone en een day/night indicator
Op een pilot en 100m waterdicht
Prachtig. Nooit begrepen dat deze niet meer in de collectie zit.
Hoe bedoel je? Ik heb m nog of bedoel je in de collectie van Iwc zelf?
Hij mag overigens binnenkort wel naar een andere liefhebber, wil iets anders en de verzameling gelijktijdig wat inkrimpen. Dus als er nog een liefhebber is
Ik bedoel dat hij uit de collectie van IWC is. De huidige Ingenieur lijn vind ik geen schim van de vorige, waar jouw model bijhoort.
Heeft IWC weer een flinke prijsverhoging doorgevoerd?
Zie net dat mijn Pilot chrono nu 7400,- list kost. Staat mij iets van bij dat dit al eerder dit jaar van 6400 naar 6700 was gegaan ?!
Was eerder dit jaar bij de IWC boutique en daar lieten ze ook al iets doorschemeren van prijsverhogingen ivm grondstoffen die duurder en schaarser werden.
Deze is dik, ik weet niet wanneer maar ik ga een keer een IWC in mijn collectie krijgen
Weet iemand of S&C Amsterdam ook IWC heeft?
Op de website van IWC staan alleen Gassan en de boutique zelf als verkooppunt?
Verschrikkelijk overigens die prijsverhogingen…
Ik weet niet of het ook een filiaal is van s&c.
Maar op de P.C. Hooftstraat is er wel een iwc boutique
De IWC boutique in de Pc hoofd is idd van S&C, de winkels zijn zelfs connected.
Super aardige mensen daar trouwens
Ah, dat wist ik niet, dan snap ik dat S&C zelf niet als verkooppunt staat, bedankt!
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum.
Als liefhebber van mooie horloges was de Moonwatch altijd mijn ‘heilige graal’. Ik draag deze nu eigenlijk dagelijks als mijn vaste horloge…
Oorspronkelijk altijd het idee gehad om maar één horloge te hebben… juist echter omdat ik zo geniet van mijn klok kwam ik op gegeven moment echter toch in de verleiding om een tweede aan te schaffen… Eigenlijk wellicht vrij onpraktisch omdat je de beide horloges toch niet allebei tegelijk omdoet en degene die je niet om hebt dus danwel steeds moet opwinden en op de juiste tijd moet zetten danwel zet je m in een automatische horloge opwinder (dit is dan weer niet mogelijk bij de moonwatch…)
Over die onpraktische kant heen gestapt heb ik lang na gedacht over een nieuw aan te schaffen horloge… duiker, pilot… keuze genoeg
Omdat ik vrij grote polsen heb (19 cm) uiteindelijk terecht gekomen bij een IW 377709 (plaatje). Naar mijn idee kan ik deze wel hebben, maar het is echt wel een verandering ten opzichte van de (wat kleine voor mij) moonwatch. Alhoewel ik het een prachtig horloge vindt moet ik er nog even aan wennen of zo.
Ben niet helemaal stuk van de (originele) strap echter… Hebben jullie misschien suggesties?
Alvast bedankt!
Welkom, je hebt prachtige horloges!
Dank je!