Gaaf ! Voor welke kleur plaat ga je ?
Zilver!!
Klopt ! Ook al 3x gemaild vanuit IWC dat deze klaarligt.
Yo ! Ook mijn keuze
Ben benieuwd of je nog iets van korting kan bedingen. ‘t is mij niet gelukt helaas…
Heb je hem wel?
Nee, 12.900,- is wel een dingetje. Ik hoop er eentje grijs onder list te vinden… in de UK zie ik ze al rond 10k gaan. Geen haast.
Dan zit je met invoerrechten. In Duitsland staan er een aantal onder list maar dan zit je weer met het feit dat het particulier is. In Nederland staan er 0 te koop grijs.
Als je geduldig blijft zal het wel lukken hoor.
Het moet je passen. Ik ga voor geen goud een horloge bestellen bij één of andere Italiaan. Ik ga al iets te lang mee. Geef mij maar gewoon een nieuwe uit de winkel voor een beetje meer.
Geen arrogantie gewoon een voorkeur.
Metoo… 1.000,- EUR is het prijsverschil te klein. Particulier is ook een no go. Gezien het feit dat het één boutique only model is de oplage gewoon lager dus ook grijs minder of nauwelijks aanbod. Veel plezier met passen. Het horloge heeft mij enorm verrast en gaat er wel komen… eens.
Richemont, excuses.
Helaas geen Ingenieur voor mij. Lege handen huiswaarts.
Ook niet te bestellen? Of daar geen zin in?
Ze liggen er allemaal hoor, inclusief de ‘aqua’.
Geen micro-afstelling betekent buigen of barsten.
Jammer want ik had hem gekocht als hij goed zat.
Had ik je gelijk kunnen vertellen…
Jammer. Volgens mij zijn er wel halve links verkrijgbaar.
Dat wist ik wel maar dan kan hij nog steeds perfect zitten en dat was niet het geval.
Er zijn geen halve schakels, maar de band heeft wel verschillende maten schakels geloof ik. Ik moet zeggen de jongens in de boutique hebben hun best gedaan hem passend te maken maar het was hem net niet.
Net niet betekent gewoon dat je geen 12k neerplempt.
Jammer, ding staat je wel goed.
Dat wordt weer een r*lex.
Of een Jaeger leCoultre.
Dat zou jou ook staan. Iets sjieks.
Hij is de moeite waard. De 12.9 is misschien erg prijzig maar zo ken ik er nog wel een paar. De Speedmaster gaat zelfs al die kant op.
Ik zeg prima gelukt, mooi horloge. Jammer van het gebrek aan micro-adjust maar dat hoort ook een beetje bij geïntegreerde band/ vlindersluiting. Wel een gemiste kans.