Wie weet, goud is wel hot, ik verwacht daar wel iets van. De Pilot lijn is toch aardig uitgebouwd inmiddels dus daar verwacht ik niet zoveel van. Ik hoop nog wel steeds op een big pilot 43mm met power reserve, dan is het echt een waardige kleine versie.
Alles hangt ervan af hoe je het uurwerk draagt, de IW371605 draagt mijn inziens iets sportiever dan de IW371604.
Moet @mhoutman wel gelijk geven dat ik de IW371604 ook meer ben gaan appreciëren na verloop van tijd.
Heb jaren geleden lang getwijfeld tussen de IW500705 en de IW371605 en uiteindelijk voor de Automatic gekozen.
Het blijft na al die jaren toch nog jeuken om een IW371604 aan de collectie toe te voegen.
Volg vooral je eigen mening, de Portugieser Chronograph blijft sowieso een geweldige keuze en een tijdloos uurwerk waar je nog lang plezier van zal hebben.
Heb ik ergens iets gemist?
Het lijkt alsof de Portugieser Automatic uit collectie is.
Alle modellen op de website bij âpast collectionsâ.
Beide automatic toch of heet de niet-chrono zo?
De 604 ziet er iets klassieker uit. De 605 wat moderner met alles blauw op wit (wijzers en cijfers).
Dus jij hebt de 500705? Heb je fotoâs?
Mooi!
Wit sprankelt het meest vind ik, mooi hoor !
Die blauwe wijzerplaat is echt een kwestie van je moet hem is in je handen hebben. Verschillende kleuren.
Maar oprecht een tof horloge, die witte is ook super
Heren,
We weten allemaal dat IWC doorgaans wordt gedragen door mannen wiens vrouw het niet altijd even nauw neemt voor wat betreft monogamie.
Om een âone time out of jail-cardâ voor mezelf te bemachtigen vroeg ik mij af of het mogelijk is om Ingenieur te bestellen bij de AD?
Op internet zie ik âuitverkochtâ maar is dit echt zo? Proberen ze serieus met een toch al vrij prijzige Ingenieur een schaarste te creĂ«ren?
Ik zou er best graag eentje willen.
Op Chrono staan er in Nederland om precies te zijn 0 te koop.
Ehhhh nee, leg uitâŠ
Dat is in Amerika een running gag dat men zegt over mannen die IWC dragen. âWordt gedragen door mannen wiens vrouw vreemdgaatâ. Donât shoot the messenger, het was maar een geintje. Mijn vraag daarentegen was zeer serieus.
Ik ben al twee keer aangespoord door mijn vrouw om een IWC te kopenâŠ
Vanavond maar voorzichtig een gesprek beginnen.
ze liggen gewoon klaar bij de boutiques om meegenomen te worden met uitzondering van de recent uitgeleverde titanium versie
Je hebt gelijk, afspraak staat.
Ik begreep dat ze bij ADâs (niet zijnde boutiques) wel redelijk schaars geleverd werden. Zou wel weer typisch zijn als Swatch group een populair model in eigen beheer verkoopt en ADâs het nakijken geeft
Swatch group?
Het perfecte zomerhorloge
Hoe zie je dat eigenlijk? Een leren band in de zomer is toch echt vrij rampzalig als je het mij vraagt