IWC only (Deel 2)

Hoi HF en IWC liefhebbers,
Ik ben zelf ook opzoek naar een IWC Pilot Spirfire en zag dat er verschillende versies zijn. Wat is jullie ervaring met dit type horloge en welke handelaar verkoopt deze? Op de markt zie ik bijna nooit een IWC aangeboden worden. Bedankt

1 like

Ik kan hem ook aanraden.

14 likes

Ik ben zelf heel blij met de chronograph. Een paar maanden geleden hadden ze die nog op voorraad bij schaap citroen in Eindhoven. Mochten ze niet op voorraad zijn dan kunnen ze de horloges ongetwijfeld voor je bestellen.

I see what you did there

‘Bro’s’

14 likes

Ziet er top uit. Dat is ook het model welke ik graag wil kopen.
Thanks voor jullie reacties. Mochten jullie er zo’n tegenkomen ben ik zeker geïnteresseerd.

1 like

5004 in the house. :star_struck:

26 likes

Congrats @tompj

15 likes

IWC Aquatimer Automatic 2000
IW353803

:sunglasses::sunglasses:

2 likes

Oh jee! Van harte @tompj

1 like

Blijft gaaf

3 likes

Ondanks mijn kleine polsen ben ik nog steeds verliefd op de Lake Tahoe. Wellicht de Mojave in 41 hierna.

22 likes

Bij toeval een keer beide horloges uit de vintage collection thuis dus maar even snel een foto!

14 likes

Ik heb een speciaal IWC bandje op de kop getikt…

https://www.iwc.com/en/journal/sbtg-watch-strap.html

Toen ik het bandje zag was ik direct verkocht ondanks dat het de wereld kost😬 € 510,00 Dat is dan wel inclusief extra push-pins en de gesp! En een kekke verpakking.

Foto’s van het bandje…

Dat gaat er zo uitzien…

IMG_3124

Nu nog even wachten tot de Mark XX binnen is :smirk:

27 likes

Tsja…

3 likes

Leuk om eens af te wisselen! :+1:

1 like

Je mag van mij gewoon zeggen dat je er geen fuck aan vindt hoor :joy: Ik koop toch altijd wat ik zelf gaaf vind :sunglasses:

Eens! Ik ben ook nog op zoek naar een mooie zwarte nato. Niet die van IWC aangezien ik die opgestikte versterking ter hoogte van de gesp gaatjes niet mooi vindt :laughing:

3 likes

Dat deed ik ook…:grin:

Gelijk heb je!

1 like

Aangezien je de prijzen van IWC kan hebben misschien voor een zwarte nato bij Omega kijken?

3 likes

Daar heb ik ook al aan gedacht… alleen MOET er dan een andere gesp op. Omega op een IWC dat trekt mijn hoofd niet :see_no_evil:

Heeft iemand de parate kennis of dat IWC gespjes heeft op 20mm? Want dan zou bovenstaande wel een optie zijn :sunglasses:

Edit: lijkt me wel… de IWC nato’s zijn ook recht en daar moeten ze iets voor hebben :nerd_face: @YY77 thenks om me zo toch nog een keer “geduwd” te hebben :sweat_smile:

2 likes

Snap ik, dan is het lichtblauw een optie om van de gesp af te komen.

1 like