IWC only (Deel 2)

Deze die ik geselecteerd had (zonder stalen keepers waar normaal ook Omega op staat) is er in 19/20mm en 21/22mm weet niet of de gespmaat verschilt.

1 like

Deze twee zijn er in 20 mm
image
image

En dan hebben zo ook nog 20,15 mm:
image
Let op de breedte van de doorn!

4 likes

Thenks André!

Ongetwijfeld… maar ook ik trek ergens de grens qua kosten :joy: Op de originele zwarte lederen band zit ook een gesp… op de camo ook… dan heb ik liever de besproken Omega nato met nog een IWC gesp :blush:

De band is inderdaad wel lijdend voorwerp geweest :sunglasses:

2 likes

Met groene band :sunglasses:

25 likes

Vandaag de ingenieur maar weer opgehaald.
Prachtig horloge :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Prijs (Minder dan) helft van de nieuwe…
En voor mij even mooi.
Ook maar 10mm dik?? Je zou t niet zeggen. Top

2 likes

Zeker ! Nog geen 10mm dik.
Ik denk dat ik het ook even hier bij ga laten. Wellicht op termijn nog de nieuwe ingenieur erbij

2 likes

Nu ook met korting ??
:sweat_smile:

1 like

On the road

19 likes

Prima keuze Tom :+1:

kolere wat een geld… wel heel mooi met die snel ? bevestiging

Duhhhh :wink: ik vind hem nog steeds heel mooi, in zilver wit, maar mijn Zenith Defy Ti ( die de helft kostte ) vult dat gat aardig op. De Ti Inge zou een mooie vervanger zijn … maar dan hou ik maar een 1 watch collection over :grimacing:

2 likes

Nu het boutique publiek afgeroomd is mogen de andere AD’s ook…

5 likes

En bij de aankondiging maar roepen dat ze beperkt zouden produceren en boutique only gingen verkopen. Die kleine oplage is nog te groot blijkbaar :face_with_peeking_eye:

Ik kreeg gisteren een bericht van de boutique in Antwerpen dat de zwarte op voorraad is en zo gekocht kan worden. Ik wil hem nog steeds, maar als hij naar de AD’s gaat zouden er wel eens kortingen te bedingen kunnen zijn… :thinking:

3 likes

zou het dan echt ?
:grinning:

1 like

Geen ervaring mee en ook geen relatie met maar grijs kan het al met korting :grinning:

Ik wacht nog even ……

2 likes

S&C timmert aardig aan de weg in de PC Hooft. Aardig wat monobrand horlogewinkels zijn er ondertussen bijgekomen.

Nu al…

Zou je voor zwart gaan?

1 like

Ik denk dat dat beste past bij hetgeen ik al heb. Ik heb geen zwart op staal momenteel, maar mijn Santos is wel een blijver. De aqua vind ik ook wel wat hebben, maar of het even tijdloos zal blijven? En pcls liggen me doorgaans ook wel wat minder.

Ik overweeg hem als ultiem dagelijks horloge, dus het ook niet te opvallend worden. Vandaar zegt mijn verstand zwart, maar ik moet nog wel eens passen eerst natuurlijk :wink:

2 likes

Ja indien geen zwart/staal in collectie snap ik t.
Zit naar de datum van de zwarte te kijken nu. Geen verspringend?
Ikzelf -grossierend in zwart/staal- zou eerder wit of aqua doen

16 likes

Dat snap ik dan wel. Zonder de Santos was’t een ander verhaal. Geen fan van de aqua? :blush:

Wb de date, ik vind er alleszins niets over terug bij cal 32111. Het zou onmiddellijk mogen zijn voor dat niveau. Maar hij kan ook gewoon slecht gezet zijn (doordraaien en terugdraaien of ik zeg maar wat).