Eigenaren hier op HF van de Mark XX en Ingenieur weten het antwoord hierop toch @Jugis @Oscar1 @Batmannr1?
Geen issues opgemerkt met het verspringen van de datum op mijn ingenieur. Keurig gecentreerd in het datumvenster.
Ik denk dat de misaligment makkelijk kan worden opgelost door even de wijzers heen en weer te draaien.
De vraag ging meer om of dat het semi of instant verspringt?
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig geworden. Morgen maar eens even langs de AD om een Ingenieur en Portugieser Chrono met groene plaat te passen.
En na al dat Ingenieur geweld maar weer eens terug naar de andere modellen van IWC.
Zoals de Spitfire, nu met de zojuist door @Horloge24 geleverde blauwe band erop.
Wat een kleur wijzerplaat kan doen. Die met witte wijzerplaat lijkt veel groter
Ook, maar is ook positie op pols/gsm hoor
Maar inderdaad: lichte plaat optisch ALTIJD groter
Op jouw foto oogt de zwarte plaat echt veel gaver.
Was vandaag in de Antwerpen Boutique en na alle foto’s hier ook eens de Ingenieur gepast.
Mooi uurwerk en draagt aangenaam, vind hem persoonlijk wel aan de kleine kant maar is ongetwijfeld wennen ivm de Top Gun.
Aqua is speciaal maar zou denk ik toch voor zwart of de titanium gaan (nog niet live gezien).
Een aantal nieuwe Portugiesers waren al te zien.
De Automatic is zeer mooi, veel chiquer dan op de foto’s, echt een geslaagde upgrade.
Wordt weer een dilemma, vorige model houden of inruilen voor een nieuwer exemplaar?
Wtf de aqua lag er?
Vandaag ook wat wezen passen. Ging voor de groene Portugieser Chrono en Ingenieur, maar deze lagen helaas niet op voorraad. Wel de volgende horloges gepast:
Ben erg onder de indruk van de Pilot met groene plaat (wat leeft die plaat zeg!) en de Rosé gouden Portugieser (super stijlvol horloge)
Jep, die groene plaat in de Chrono Portugieser wil ik graag irl zien! Wordt gebeld door AD als deze binnen is. Portugieser lijn blijft mijn voorkeur hebben.
Vandaag de Mark XX opgehaald bij &
Meteen de camo band erop “geklikt”. Wat een fantastisch systeem is dat
Geen Ingenieur gepast? Allemaal uitverkocht zeker ?
Proficiat met je nieuwe aanwinst
Mooi hoor !
Thenks! My first IWC #blijmee
Prachtig weer Marco! Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!
Mooie foto’s ook weer!