In mijn ogen een van de mooiste IWC’s ooit
Sportief, onder de radar, stijlvol en tijdloos.
Op een of andere manier, ik kan er vinger ook niet precies opleggen, waren de toenmalige IWC’s wat ingetogener. Niet dat ze nu niet meer mooi zijn, de nieuwe Ingenieur is geweldig mooi. Maar eerlijk gezegd geldt dit voor meer merken. De AP Royal Oak van toen vind ik op een andere manier ook mooier dan de huidige. Deze vlieger gaat ook op bij de Rolex GMT Pepsi.
Dat zou zo maar kunnen… Ben al ruim 30 jaar geleden in deze hobby terechtgekomen. Een van de triggers was toen de Mark XII. Misschien qua wijzerplaats nog mooier dan de Mark XV, maar wel 36 mm ipv 38. Ook zijn er met de Mark XII problemen met het Jeager-leCoultre uurwerk geweest. Daar sprak destijds Rene Schwartz van IWC in hun magazine over. Dan toch de Mark XV.
Mooi hoor!
Erg mooi idd. Gefeliciteerd
Al scrollend door de horlogewereld groeide langzaam mijn liefde voor een Flieger.
Één van deze twee moesten het worden, je weet het zeker.
Nu wil het feit dat mijn vrouw gisterenmiddag even naar de stad moest en ik meegegaan ben.
Nadat zij geslaagd was wilde ik ’ ineens ’ die Fliegers wel eens passen. Was wel benieuwd hoe dat stond irl en hoe het om de pols valt.
Dus, gepast, de spitfire en de chrono hiervan. Nah, wel leuk maar was er niet kapodt van zoals op de plaatjes. Welnu, dan weet je dit iig. Nu had de verkoper ook de blauwe variant in 41 en 43 mm op de tray meegenomen. Val je toch ineens als een blok voor de blauwe IW388101 in 41mm!

En dan heb ik een vrouw die zegt: doe het nu gewoon, ik leg wat bij.

Eind van het verhaaltje begrijp je wel.
Voorlopig kan ik weer even voort.

Gefeliciteerd met nieuwe aanwinst
Heel mooi! En lief van de vrouw ook
Proficiat en fijn dat je vrouw deze aankoop heeft aangemoedigd.
Gefeliciteerd met deze topper!
Prachtig die blauwe plaat!! Gefeliciteerd met deze NA en nog belangrijker koester jouw vrouw
Hallo HF,
Iemand ervaringen met het 80110 uurwerk?
Ben aan het twijfelen om een Ingenieur uit 2009 aan te gaan schaffen?
Ja, ik de Aquatimer gehad uit de vintage collection ;
geen problemen mee gehad, zelfs wat robuster van constructie vanwege de "Superman S " bevestiging van de rotor die nog iets schokbestendiger is.
Heb het uurwerk in 2 Ingenieurs, heel fijn en robuust manufactuur uurwerk.
Oef, gaaf! Staat je fantastisch
Zomaar ‘ineens’ passen terwijl je @Alletijd hebt. Ik zeg, perfecte planning en timing. Gefeliciteerd
Heel mooi, gefeliciteerd