IWC only (Deel 2)

Bij deze Portugieser lijn vind ik het vooral geslaagd dat het een perfecte mix is tussen chique en sportief.

Bij het model met de blauwe subdials is die balans voor mij weg.

5 likes

Helemaal eens. Perfect verwoord.

2 likes

Perfect verwoord.
:point_up_2:+ 1

1 like

@TK89 inderdaad zit er een groot verschil in de kleur van de plaat. Iets wat op de foto’s minder opvalt.

Goed om te horen. Hier 17 / 17,5 cm pols.

Waarvan akte (mee eens).
Maar komt dat door het wit met donker blauwe subdials of door de rubber band? Anders gezegd, zou de blauwe subdial variant met een blauwe croko band de balans weer herstellen?

Voor mij niet. De wijzerplaat met blauwe subdials is te druk om nog chique of gebalanceerd te zijn.

2 likes

Hier zie je goed hoe wit de dial is. Het is echt een chique sportief horloge!

23 likes

Vanmiddag in Maastricht de iwc collectie bekeken, ben echt onder de indruk van de kwaliteit. Misschien kom ik eindelijk van mijn Rolex verslaving af.

6 likes

Vliegeren…

25 likes

Lekker hoor! Wat een topper is dit zeg. Lijkt wel op die ene in het blauwe gedeelte die binnen no time weg was.:+1:

1 like

Da’s niet deze. Maar die was zeker goed qua prijs. Niet verwonderlijk dat die snel weg was.

1 like

Die was inderdaad goed geprijsd ja. Had overigens kunnen weten dat het niet dezelfde was aangezien jouw collectie uitmuntend is op zichzelf. Jij hebt het blauwe gedeelte niet nodig! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb de stap gisteren gezet met een mark XX, man. Ik had dit veel eerder moeten doen :face_with_peeking_eye:

Na voor mijn 30e levensjaar (en het mocht absoluut geen rolex zijn)

42 likes

Gefeliciteerd met je NA!¡!! Ja ik ben ook echt aan het zoeken welke ik wil gaan kopen. Heel erg mooi met die witte dial, mark xx kan mij ook erg bevallen

1 like

Prachtig :heart_eyes:

1 like

40 stemmers. Ik sluit de poll.
De uitslag is duidelijk maar (gelukkig) niet in de buurt van unaniem.
De IW371605 gaat een serieuze kanshebber zijn als NA bij toekomstige carrière stap.
Een IWC zou een mooie toevoeging zijn naast m’n Speedmaster en Breitling GMT.

3 likes

Gefeliciteerd, man. Mooie IWC.

1 like

Nee hoor…

15 likes

Toevallig laatst zitten kijken naar het verschil tussen de Mark XVIIII en de MARK XX: Hele subtiele verschillen.
Als je de MARK XVIIII al hebt zou ik de XX niet kopen, als je die nog niet hebt zou ik wel voor de XX gaan!
Gefeliciteerd met deze mooie NA!

Ik ga hem toch ook maar onthouden :woozy_face:

2 likes

32 likes

Door jou foto’s is de ellende begonnen!
Wat een heerlijk horloge…

2 likes