IWC only (Deel 2)

Geef je groot gelijk ! Top ding :+1:t2::+1:t2:

1 like

Rolex gmt loopt niet weg. Wil ik uiteindelijk wel hebben naast mijn Hulk :innocent:

2 likes

Ja denk dat ik de witte met rood goud het mooiste vind. Heb al 2 horloges met een zwarte dail.

1 like

En nu we toch bezig zijn :innocent: weet je misschien wel model vliegtuig op mijn Spitfire staat ?

5 likes

Ja wat zou dat nou zijn…

6 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Jazeker meneer Houtman :sunglasses: Alleen is het lederen bandje nog wat wennen. Een stalen zit meteen goed… dit heeft even wat vervorming nodig.

Straks zal ik eens googlen op het vliegtuig.

Deze heb ik afgelopen zaterdag ook even om de pols gehad toen ik mijn instapper ophaalde…


Wat een ding :sweat_smile: Maar erg licht! En daardoor voor velen een aangename ervaring mits je net een wat grotere pols hebt. Was 46mm als ik me niet vergis… maar als je zoals ik een leesbril hebt dan is het apparaat zonder :nerd_face: niet af te lezen voor me :see_no_evil: Los daarvan zou het nooit mijn horloge zijn… mooi ding; vol techniek, maar voor dat geld zou ik wat anders willen :blush:

10 likes

Bijzonder horloge en zijn tijd ver vooruit, staat al op 13 juli 2024 :wink:

1 like

19 likes

15 likes

Gisteren de witte Ingenieur gepast, ik was niet echt onder de indruk. De zwarte daarentegen is veel gaver. Die lag er ook maar helaas niet kunnen passen vanwege tijdgebrek.


15 likes

Persoonlijk vind ik de witte gaver….

1 like

Nog meer Ingenieur geweld :grinning:

12 likes

Vandaag Deskdiven met deze Flieger :airplane:

19 likes

13 likes

Snap ik! Dit is heel gezond :grinning:

2 likes

24 likes

Toch ook prachtig :+1: en net wat lekkerder geprijsd !

Van Harte :+1:

2 likes

12 likes

25 likes